Browsing by Author Яненко, Ярослав Васильевич


Showing results 21 to 40 of 85
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -893233986 1045404425
2017 Образ героя-конформіста в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -619516959 -1899991643
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -903650703 -193369764
2018 Особенности новых медиа: человекоцентричность, сторителлинг, социализационное влияние Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 206444324 252923767
2014 Особенности продвижения товаров и услуг в современном обществе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1907153 4335980
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 3554747 3666302
2016 Особливості PR-комунікацій в умовах трансформації сучасного суспільства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 5692668 6538450
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 13130496 1998271
2020 Особливості репрезентації пандемії COVID-19 в українських інтернет-ЗМІ Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 548277938 992129809
2016 Особливості створення прес-релізів спортивної тематики Яременко, В.; Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 24500380 39080587
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1067982183 531460790
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 235893270 426128438
2020 Особливості формування національного інформаційного простору України: від радянської системи ЗМІ до демократичної моделі Tkachenko, Olena Hryhorivna; Sushkova, Olena Mykolaivna; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Sydorenko, Olha Pavlivna; Sypchenko, Inna Volodymyriva; Kovalova, Tetiana Viktorivna; Bondarenko, Olena Yevhenivna; Voropai, Svitlana Valeriivna; Havryliuk, Inna Leonidivna; Kalantaievska, Hanna Pavlivna; Dudchenko, Liudmyla Mykolaivna; Chubur, Vasyl Vasylovych; Koval, Yuliia Serhiivna; Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Sadovnycha, Nataliia Mykolaivna; Zvahelska, Olena Viktorivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna; Solodovnyk, Dmytro Stanislavovych; Vashchenko, Andrii Mykolaiovych; Yaremenko, Vadym Pavlovych Technical Report -347859420 1970575682
2021 Особливості інформаційного простору у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1798472 1609286
2016 Патріотичні смисли в комерційній рекламі: соціокультурний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Смірнова, К.Р. Conference Papers 1798556 1322877
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 7223460 7485788
2018 Політична реклама як чинник соціалізації у сучасному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1393300186 755279959
2020 Протобрендинг у давньогрецькому епосі "Семеро проти Фів" Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 129817994 94819380
2018 Радіореклама як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 633371833 600758497
2017 Ребрендинг як засіб конструювання рекламних комунікацій підприємства Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 329176534 201308817