Browsing by Author Ushchapovska, Iryna Vasylivna


Showing results 21 to 40 of 40
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1973488498 37848145
2016 Етнозорієнтованість проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ущаповска, Ірина Василівна; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1228875409 634928350
2016 Етнокультурне маркування невербальних кодів простору та часу Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1266414921 2143260872
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 31731230 19382001
2017 Кросс-культурные аспекты рекламной коммуникации Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Kobiakova, Iryna Karpivna Conference Papers 1118465174 -1824858606
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 98594731 45846575
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 397482166 360583798
2023 Маркування товарів як мультимодальний текст Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Lukianova, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 12366 37100
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 5363154 5554548
2023 Мультимодальність англомовного медіа простору: філологічні аспекти Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Чорнобук, К. Conference Papers 800762 581000
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 341998866 572666550
2013 Національно-культурне сприйняття креолізованого рекламного тексту (на матеріалі телевізійної реклами кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1529404 2295969
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1975613717 735192246
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 646533489 83441154
2016 Соціокультурні та ідіоетнічні аспекти рекламної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 685179201 -1300646941
2017 Соціолінгвістичні аспекти мови кавових брендів Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 367790 251893
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis -2074520672 1752195645
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 135014 203587
2021 Уживання збірних іменників на позначення фауни (на матеріалі публікацій англомовних сайтів новин) Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Муштай, К. Article 43600902 33532653
2016 Ідіоетнічні ознаки проксеміки та хронеміки як невербальних кодів кроскультурної комунікації Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article 1339388033 -177871736