Browsing by Keywords имидж


Showing results 21 to 40 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Надання якісних адміністративних послуг як невід'ємна складова позитивного іміджу органів влади Корбут, Ю.П.; Коваль, Н.В. Conference Papers 1591343 170664
2016 Організаційно-економічні засади управління іміджем промислового підприємства Kolodka, Anna Vitaliivna PhD Thesis 1678934582 -79368822
2016 Організаційно-економічні засади управління іміджем промислового підприємства Kolodka, Anna Vitaliivna Synopsis -1052711328 -1729334922
2016 Організація та принципи діяльності судової влади України: сутність, поняття, сучасний стан діяльності та шляхи оптимізації адміністративно-правових засад формування позитивного іміджу Burbyka, Mykhailo Mykhailovych; Pakhomov, Volodymyr Vasylovych; Величко, О.І.; Кібець, В.О.; Бондаренко, О.С.; Юрковський, Ю.О. Technical Report 12399877 18265119
2013 Особливості формування іміджу керівника організації Kolodka, Anna Vitaliivna Conference Papers 376615290 -796145848
2007 Особливості формування іміджу лікаря Kupyna, Maksym Viktorovych; Batrachenko, Larysa Fedorivna Conference Papers 121814636 272060844
2014 Персональний бренд політичного лідера у межах 4 Р Закревська, Т. Conference Papers 643028817 357958714
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -1438777289 -919561797
2014 Проблеми управління іміджем промислових підприємств на вітчизняному ринку Kolodka, Anna Vitaliivna Conference Papers 641686110 344355996
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 460162502 356438130
2016 Роль німецької газети «Die Welt» у формуванні іміджу України Tkachenko, Olena Hryhorivna; Бардак, В. Conference Papers -2146604003 2146594085
2014 Роль іміджу в маркетингу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Чикалова, А.С. Conference Papers 82826736 40843229
2022 Роль іміджу у формуванні привабливості соціокультурного простору на прикладі ресторану "Family" Пилипець, А.В. Bachelous Paper 104965917 235391226
2017 "Сарафанне радіо" як інструмент маркетингових комунікацій Топтун, Я.М. Conference Papers 1688332 615304
2016 Соціальні мережі у розвитку маркетингу освіти на сучасному етапі Косар, Н.С.; Кузьо, Н.Є. Conference Papers 4563809 983372
2017 Спортивний контент сумських медіа в період ХХІІ зимових та ХХХІ літніх Олімпійських ігор Sadovnikova, Olha Pavlivna; Яременко, В. Conference Papers 25159961 82255923
2020 Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С. Article 130187 49605
2011 Сучаснi методики рейтингування банкiвських депозитiв: теорiя i практика, особливостi та перспективи (частина 1) Панасенко, Г.О. Article 105635628 116824237
2012 Сучасні методики рейтингування банківських депозитів: теорія і практика, особливості та перспективи (частина 2) Панасенко, Г.О. Article -640319120 -599870943
2013 Теоретико-методичні підходи до аналізу структури гудвілу підприємства Koshevets, Vita Vasylivna Article -1809453024 789100729