Browsing by Keywords рекламный текст


Showing results 21 to 40 of 54
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 98275920 118722255
2012 Лексичне наповнення журнальної реклами косметичних засобів (на матеріалі англомовного медіадискурсу) Reva, Nataliia Serhiivna Article 495229814 -1330592853
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1502308584 856213031
2016 Лінгвопрагматичні особливості слогана в тенденціях сучасної реклами (на матеріалі німецької мови) Біх, А.Є.; Movchan, Diana Vasylivna Conference Papers 233706413 265269620
2015 Лінгвостилістичні засоби реалізації дискурсивних характеристик німецькомовної реклами Мізін, Є. Conference Papers 2532454 3228361
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 423746496 335526061
2017 Лінгвістичні терміни відпочинку (на матеріалі англомовних туристичних путівників по Україні) Кужель, О.В. Conference Papers 2340690 1344813
2012 Мова реклами - заголовки Saher, Liudmyla Yuriivna; Хижняк, М.О. Conference Papers -1163558076 -772199966
2013 Мовленнєві помилки в рекламі Hryshchenko, Olena Fedorivna; Валюх, Н.С. Conference Papers 636287272 -1841270967
2008 Мовні засоби, як гарантія ефективності рекламного тексту Yevhrafova, Alla Oleksandrivna; Бойко, І. Conference Papers 169409422 88669327
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 1409316353 1920421565
2010 Особливості використання американського та британського сленгу (на матеріалі рекламного дискурсу) Духно, С.В. Conference Papers 783151885 852561045
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1067982183 531460790
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 307865920 134530788
2009 Перекладацькі аспекти рекламного тексту Tkachenko, Svitlana Oleksandrivna Conference Papers 54460895 30670366
2017 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Popova, Olena Volodymyrivna; Довженко, А. Conference Papers 1619733 1636140
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 1150380552 1235804006
2013 Прецедентні імена як засіб атрактивності в англомовному рекламному дискурсі Chulanova, Halyna Valeriivna; Zaika, Inha Yuriivna; Zaika, Inga Yuriivna Article 684711212 297022619
2012 Реалізація категорії емотивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовних слоганів до кінофільмів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Рожнова, А.О. Conference Papers 595544 1405813
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 12121792 12528678