Browsing by Keywords якість обслуговування


Showing results 21 to 33 of 33
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Збільшення заощаджень та інвестиції через введення стандартів якості у банківському секторі Єгипту Абдель-Бакі, М. Article 223719301 178432241
2015 Концептуальні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 483534 106534
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 155413234 145841575
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2014 Обліковий аспект планування витрат на якість обслуговування торгівельними підприємствами Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 1178525555 556090455
2021 Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А. Conference Papers 232020 286875
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 7647338 7795804
2014 Оцінка та визнання витрат на якість обслуговування в бухгалтерському обліку Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna; Шипунова, О.В. Article 9076668 9275029
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 154901710 338798299
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 71918 171627
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 927605868 546949111
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 17085754 24002316
2012 Характерні риси покращання якості обслуговування сільського населення в підприємствами споживчої кооперації Hrytsenko, Olena Ivanivna Conference Papers 543345 556159