Browsing by Keywords distribution


Showing results 21 to 37 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -1953210220 2087728032
2016 Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 61988130 18918052
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 75462844 119532153
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis 755249237 1243119537
2017 Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів Якимишин, Л.Я. Article 2402574 2665091
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1711097092 -958002527
2022 Проблемні аспекти ідентифікації факторів тінізації екологічного оподаткування в України Kobushko, Yana Volodymyrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Tenytska, Iryna Anatoliivna Article 1689204 3056021
2021 Розвиток українських дистриб’юторських компаній товару FMCG в Україні Іншин, Б.І. Bachelous Paper -1116692138 1246913114
2002 Розподіл валового внутрішнього продукту як чинник політики економічного зростання Меламед, М.Я. Article 543450 694036
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 185984612 67829002
2017 Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 242883276 332739743
2009 Соціальна спрямованість національної економіки: загальна характеристика і актуальні питання Лопаткіна, І.В. Conference Papers 91903622 64386418
2011 Управління процесом формування, розподілу та використання прибутку: обліково-аналітичне забезпечення Панченко, І.А. Conference Papers 1649270 1729410
2018 Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -1623608681 -2054135991
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 651281291 405994475
2018 Фактори впливу на стратегічне управління банківським ритейлом Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Леміш, І.О. Article -308685382 419032519
2022 Формування логістичної системи підприємства Дубко, М.М. Bachelous Paper 1802124549 -1904383077