Browsing by Keywords social media


Showing results 21 to 40 of 46
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Article 42129384 11287966
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -71607033 -629098596
2022 Social Media as a Development Tool English Communicative Competence Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article 1147555629 368380266
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article -254180259 -1537818765
2014 Social media in teaching foreign languages Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Article 45453793 18931778
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article -315359521 105023713
2025 Transformation of Chinese Tourism Media in the Social Media Era Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna; Hu, Y. Article 3 0
2025 Using the potential of social media to disseminate media materials on tourism topics Yawei, Hu Masters thesis 2 0
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article 159884716 1651330031
2021 Аналіз неформальних комунікацій в умовах гібридної війни Юркова, О.; Смола, Л. Article -564652780 33737903
2024 Бізнес-проект у соціальних мережах: інноваційні технології розширення економічних можливостей Зеленська, Є.С. Masters thesis 1 0
2023 Критерії вибору лідерів думок в службі крові Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 55528297 57012658
2023 Маркетинг соціальних мереж: стратегії та інструменти Церковна, Н.В. Bachelous Paper 84228109 71840229
2024 Особистий бренд у сфері б'юті-індустрії: сучасні тренди Сіртолі, С.- М. Bachelous Paper 66 82
2024 Особливості гумористичних прийомів у дипломатичній інтернет-комунікації (на прикладі ікс-повідомлень С. Кислиці) Zinchenko, Anna Volodymyrivna; Кальченко, А. Article 2 0
2024 Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації Бондаренко, Т. Article 214 150
2022 Просування бренда підприємства сегменту HoReCa у соціальних мережах Федосова, Б.Д. Masters thesis 998452 1502525
2024 Рекламна діяльність тов «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка») Соловйова, Ю.; Мазур, А. Conference Papers 1 0
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article -1664645064 -826645998
2010 Соціальні медіа як PR-інструмент компанії Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna; Kondrunina, Kateryna Yuriivna; Лисенко, В.С. Conference Papers -173563500 -239624965