Browsing by Keywords social media


Showing results 21 to 40 of 41
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 Social listening through sentiment analysis of twitter data: a case study of Paytm IPO Mehta, M.; Arora, S.; Gupta, S.; Jhulka, A. Article 14043128 11287965
2020 Social Media and Intangible Cultural Heritage for Digital Marketing Communication: Case of Marrakech Crafts Hammou, I.; Aboudou, S.; Makloul, Y. Article -91467271 -629098596
2022 Social Media as a Development Tool English Communicative Competence Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article -885513907 -1664689270
2014 Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company Agnieszka, W.-S. Article 2020485363 -1537818765
2014 Social media in teaching foreign languages Skarlupina, Yuliia Anatoliivna Article 23085822 18931778
2013 The impact of information cascade on consumer's decision making in the frame of brand image within social media Dehghani, M.; Abarde, Homa Choubtarash; Nourani, S. Article 2068709538 327477479
2021 Альтернативні соціальні медіа: локальний вимір Мельникова-Курганова, О. Article 1929654910 1651330031
2021 Аналіз неформальних комунікацій в умовах гібридної війни Юркова, О.; Смола, Л. Article -1619873359 33737903
2023 Критерії вибору лідерів думок в службі крові Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 11112169 12588393
2023 Маркетинг соціальних мереж: стратегії та інструменти Церковна, Н.В. Bachelous Paper 56152153 71840228
2024 Особистий бренд у сфері б'юті-індустрії: сучасні тренди Сіртолі, С.- М. Bachelous Paper 66 82
2024 Превентивна функційність соцмережевих дописів про безпеку громадян та надзвичайні ситуації Бондаренко, Т. Article 147 150
2022 Просування бренда підприємства сегменту HoReCa у соціальних мережах Федосова, Б.Д. Masters thesis 332817 837014
2024 Рекламна діяльність тов «Житомирбіопродукт» (на прикладі ТМ «Ан-нушка») Соловйова, Ю.; Мазур, А. Conference Papers 0 0
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article -554881688 283117378
2010 Соціальні медіа як PR-інструмент компанії Гончарова, Маргарита Леонідівна; Гончарова, Маргарита Леонидовна; Honcharova, Marharyta Leonidivna; Kondrunina, Kateryna Yuriivna; Лисенко, В.С. Conference Papers 13110561 -66061465
2024 Соціальні мережі для навчання іноземної мови у змішаному форматі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Кондратенко, К.В. Article 43 63
2020 Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Yeremenko, Anna Yuriivna Article -516869162 1631687304
2021 Створення та просування підприємницького бренду в соціальних мережах Богомолова, К.В. Bachelous Paper 1539135483 1908346554
2023 Тенденції розвитку маркетингових комунікацій туристичних підприємств в умовах цифровізації Кулиняк, І.Я.; Іваницький, Н.Б. Article 352 421