Browsing by Keywords advertising


Showing results 221 to 234 of 234
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers -1489355521 699485083
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 22768364 12261268
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 394169021 -1562501803
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 424508388 320699218
2021 Цифровий маркетинг: основні аспекти таргетингу Понирко, І.І. Bachelous Paper 260056230 580033267
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 314098312 558789516
2014 Шляхи оптимізації стратегічного планування на підприємстві при проведенні рекламної кампанії на зарубіжних ринках Венгер, Ю.В. Article 3231873 4879016
2015 Шокова рeклaма: поняття та особливості зaстосувaння Тесленко, Л.A. Conference Papers 1641449 5758876
2017 Як зробити ефективний celebrity - маркетинг Вертюченко, А.Р. Conference Papers 802874 372873
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 73221713 50245085
2010 Інноваційний інструментарій прямого маркетингу Максимова, Тетяна Семенівна; Максимова, Татьяна Семеновна; Maksymova, Tetiana Semenivna Article -1549004838 1238452521
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 958242658 245349984
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1587875323 1907278351
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 516725336 403609544