Browsing by Keywords бренд


Showing results 41 to 60 of 153
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Бренд-сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією: лінгвістично-перекладацькі аспекти Зубкова, Ю.В. Masters thesis -1856971015 344798607
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article 920418399 425915910
2020 Брендбук для онлайн-магазину «Your Polo» Годинець, В.В. Bachelous Paper 4521623 3001857
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 19499 30449
2020 Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області) Марченко, Р.В. Bachelous Paper 1646326797 1990742102
2017 Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Власенко, А.В. Conference Papers 1476554992 -899552515
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 11497146 24467732
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -898614088 -126150695
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1406399535 -2023166346
2011 Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту Гладенко, Ю.М. Conference Papers 56627988 25146008
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article 1410835450 609116561
2014 Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 129834067 164672561
2016 Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії Кривда, І.В.; Гребньов, Г.М. Conference Papers 11536790 3585449
2018 Добірка рекламних та PR-матеріалів для футбольного центру «Барса» Оксак, В.В. Bachelous Paper 7 6
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом'янюк, Н.М. Article 29263143 26946656
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 435777881 662174769
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 68447011 18185271
2015 Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE Конопленко, Т.О.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers -27809713 -409951599
2020 Емотивність як антропоцентричний лінгвальний потенціал сторітелінгу у формуванні цінностей бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1973488498 37848145
2020 Когнітивно-прагматична корелятивність семантичного простору мови Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Stepanov, Vitalii Valeriiovych; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Technical Report 31731230 19382001