Browsing by Keywords бренд


Showing results 41 to 60 of 157
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Бренд-менеджмент в системі управління містом (на прикладі м. Суми) Дубровіна, О.М. Masters thesis -45480433 1117035387
2021 Бренд-сторітелінг як інструмент комунікації з аудиторією: лінгвістично-перекладацькі аспекти Зубкова, Ю.В. Masters thesis 580957688 925756299
2021 Бренд-сторітелінг: до визначення структурно-семантичної організації та типів історій бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Зубкова, Ю.В. Article -1534128563 425915910
2020 Брендбук для онлайн-магазину «Your Polo» Годинець, В.В. Bachelous Paper 18086496 12045105
2023 Брендбук як уособлення стратегії сучасного бренду Yanenko, Yaroslav Vasylovych; Охрименко, Л. Conference Papers 77988 30450
2020 Брендинг регіону як інструмент публічного управління (на прикладі Сумської області) Марченко, Р.В. Bachelous Paper 644013097 988428400
2017 Брендинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності продукції Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Власенко, А.В. Conference Papers 2007867711 -899552515
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 33497440 24467732
2016 Вербальні та невербальні аспекти мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers -1968562420 -126150695
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1917847201 -616767096
2011 Використання маркетингових складових в умовах антикризового менеджменту Гладенко, Ю.М. Conference Papers 111147255 25146008
2017 Використання маркетингового підходу до формування іміджу країни з огляду на її макроекономічну стабільність Liulov, Oleksii Valentynovych Article -1537273338 -928156799
2014 Використання якісних методів дослідження для аналізу бренду ФЦ "Барса" Ахрамеєва, М.В. Conference Papers 252774647 164672561
2016 Вплив бренду на інвестиційну привабливість компанії Кривда, І.В.; Гребньов, Г.М. Conference Papers 22655300 3585449
2025 Дизайн як інструмент формування бренду «Суспільне мовлення» Тітуренко, Я. Conference Papers 0 0
2018 Добірка рекламних та PR-матеріалів для футбольного центру «Барса» Оксак, В.В. Bachelous Paper 7 6
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом’янюк, Н.М. Article 1304900394 662174769
2009 Дослідження впливу іміджу продукції на її сприйняття споживачем Безпалько, О.В.; Солом'янюк, Н.М. Article 114106246 112771542
2011 Дослідження проблеми бренд-колористики у контексті ефективності бренду Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Н.Є. Conference Papers 135865795 18185271
2015 Дослідження та аналіз бренду компанії NIKE Конопленко, Т.О.; Ivashova, Nadiia Vasylivna Conference Papers -1676940929 -409951598