Browsing by Keywords маркетингові дослідження


Showing results 41 to 60 of 84
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Маркетингові дослідження велотранспорту для студентів: європейський досвід Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Біленко, В.О. Conference Papers 25551556 13107218
2013 Маркетингові дослідження використання екстрім-маркетингу в сучасних умовах Пересадько, Г.О.; Купецька, А.Г.; Бекташ, С. Conference Papers 16310449 17485224
2014 Маркетингові дослідження комунального транспорту в м. Суми Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Каптілова, В.І. Conference Papers 3071850 3548857
2024 Маркетингові дослідження конкурентоспроможності на ринку сантехнічних товарів (на прикладі Мережі професійних центрів продажу «Півдюйма») Алексенко, А.А. Masters thesis 1 0
2007 Маркетингові дослідження міського пасажирського транспорту Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 577134840 89427993
2014 Маркетингові дослідження рекламних засобів дрібних ринкових торговців Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Гайтина, Н.М. Conference Papers 2214474 2622291
2014 Маркетингові дослідження рекламних засобів національних торгових мереж Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Кириченко, Т.В. Conference Papers 440567909 138176367
2013 Маркетингові дослідження рівня і значення новизни інноваційної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1512629437 -1863542856
2012 Маркетингові дослідження у віртуальній економіці Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Коваленко, Я.А. Conference Papers 3905809 7344721
2017 Маркетингові дослідження у сфері виробничо-технічної продукції Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Никонець, М.О. Conference Papers 6812783 3600690
2019 Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямів інноваційного розвитку промислового підприємства у сфері товарної політики Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1825365738 27172488
2015 Маркетингові дослідження іміджу українських жінок-лідерів Білан, М.І.; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Conference Papers 2306482 1704255
2014 Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства Подліняєва, І. Article 74516879 112609876
2009 Маркетингові підходи до вирішення регіональних проблем із побутовими відходами Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Зубенко, М.Г. Article -2015466432 459161084
2009 Методичні засади вибору виконавця робіт на різних стадіях інноваційного циклу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article -1489323204 -1229168634
2016 Методологічні засади та практичний інструментарій маркетингового дослідження конкурентної позиції промислових підприємств Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article -1456474665 -1819079384
2013 Методологія маркетингових досліджень Пересадько, Г.О. Conference Papers 4422057 1642636
2018 Нейромаркетинг – методи впливу Булітко, І.І.; Жаден, С.О.; Пригара, І.О. Conference Papers -950305834 -380544581
2005 Необходимость применения маркетинговых исследований для выхода на новые рынки на примере ОАО "Одесский масложиркомбинат" Шаповалова, М.Ю. Conference Papers 8799581 6502953
2011 Онлайн-панелі як новий метод дослідження споживачів Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Латунова, Д.А. Conference Papers 189868686 125926708