Browsing by Keywords імідж


Showing results 41 to 60 of 73
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Проблеми управління іміджем промислових підприємств на вітчизняному ринку Kolodka, Anna Vitaliivna Conference Papers 641686110 344355996
2010 Процес формування іміджу вищих навчальних закладів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Мухоїд, С.В. Conference Papers 460162502 356438130
2019 Роль PR-комунікацій у формуванні позитивного іміджу сучасних українських футболістів Yaremenko, Vadym Pavlovych Conference Papers 305088 169700
2016 Роль німецької газети «Die Welt» у формуванні іміджу України Tkachenko, Olena Hryhorivna; Бардак, В. Conference Papers -2146604003 2146594085
2014 Роль іміджу в маркетингу Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Чикалова, А.С. Conference Papers 82826736 40843229
2022 Роль іміджу у формуванні привабливості соціокультурного простору на прикладі ресторану "Family" Пилипець, А.В. Bachelous Paper 104965917 235391226
2017 "Сарафанне радіо" як інструмент маркетингових комунікацій Топтун, Я.М. Conference Papers 1688332 615304
2016 Соціальні мережі у розвитку маркетингу освіти на сучасному етапі Косар, Н.С.; Кузьо, Н.Є. Conference Papers 4563809 983372
2017 Спортивний контент сумських медіа в період ХХІІ зимових та ХХХІ літніх Олімпійських ігор Sadovnikova, Olha Pavlivna; Яременко, В. Conference Papers 70678016 82255923
2020 Стратегический маркетинг как инструмент обеспечения эколо-экономической безопасности международной экономической деятельности Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Бурнакова, В.С. Article 130187 49605
2011 Сучаснi методики рейтингування банкiвських депозитiв: теорiя i практика, особливостi та перспективи (частина 1) Панасенко, Г.О. Article 105635628 116824237
2012 Сучасні методики рейтингування банківських депозитів: теорія і практика, особливості та перспективи (частина 2) Панасенко, Г.О. Article -960510800 -599870943
2023 Тенденції та передумови формування іміджу закладів вищої освіти у сучасному ринковому середовищі Solodovnikov, Serhii Mykolaiovych Article 2841 4482
2013 Теоретико-методичні підходи до аналізу структури гудвілу підприємства Koshevets, Vita Vasylivna Article -1809453024 -1020352311
2018 Україна в російському телевізійному контенті, Росія в українському телевізійному контенті: порівняльний аналіз Маслак, А.П. Masters thesis 5 0
2012 Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи Mitsura, Olena Oleksiivna; Хижняк, Марина Олексіївна Article -1451444246 -1549222418
2023 Управління процесом формування іміджу співробітників органів місцевого самоврядування (на прикладі Управління освіти і науки Сумської міської ради) Вербицька, Н.В. Masters thesis 178 285
2019 Управління іміджем закладів вищої освіти (на прикладі Сумського державного університету) Дубровіна, О.М. Bachelous Paper 10 0
2017 Управління інтелектуальним капіталом підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Kolodka, Anna Vitaliivna Monograph 1423214883 151094694
2020 Формування менеджером соціокультурної діяльності власного іміджу як засобу побудови кар’єри Ткаченко, Б.В. Bachelous Paper -1331498548 -974955339