Browsing by Author Yanenko, Yaroslav Vasylovych


Showing results 81 to 94 of 94
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Упаковка як складова рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1402686177 844272032
2013 Феномен «контрманіпуляція» у сучасному інформаційному суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 401068867 229353543
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6476202 3287257
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1576716852 -1562501803
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 424508388 320699218
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 628196544 558789516
2025 Чинники впливу на цільову аудиторію в рекламних моделях Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 4 0
2023 Як писати рекламні та PR-тексти Yanenko, Yaroslav Vasylovych Schoolbook 551812212 474407897
2015 Інноваційна рекламна упаковка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 145628330 50245085
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1431314094 245349984
2022 Інтерв’ю як інструмент PR-комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 107929476 46493164
2021 Інфографіка як засіб медичного інформування у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -305288296 -1070994576
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 397341091 1907278351
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 516725337 403609544