Browsing by Keywords потребитель


Showing results 81 to 92 of 92
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії Перерва, П.Г.; Омеляненко, Т.В. Article 1396596711 142749038
2014 Хайтек-маркетинг Hryshchenko, Olena Fedorivna; Каптілова, В.І. Conference Papers 3300826 3425651
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis -644328152 1456679234
2012 Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства Ivashova, Nadiia Vasylivna; Гончаренко, Т.П. Article 975388005 851911296
2008 Эффективность управления производством в условиях его неупорядоченности Lahuta, Heorhii Hennadiiovych; Аль-Шебли, В.И. Conference Papers -1515356588 -1482894411
2011 Інноваційні аспекти маркетингу інституційних інвесторів Conference Papers 4947979 4233301
2011 Інноваційні аспекти розвитку теорії маркетингового менеджменту Федорченко, А.В. Conference Papers 74054697 55699537
2016 Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку Гардабхадзе, І.А. Conference Papers 32387350 26816713
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 958242658 245349984
2013 Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайтина, Н.М. Conference Papers 18500144 6582729
2014 Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу Граділь, А.А. Conference Papers 527406790 858725123
2012 Інформація, якою повинен володіти споживач при купівлі товару в інтернет-магазині Нагорний, Ю. Conference Papers 113209897 99494062