Browsing by Keywords consumer


Showing results 81 to 94 of 94
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Уровень технической готовности потребителя как индикатор выбора направления научных исследований Гончаренко, Т.П. Article 343557 359641
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 528338255 441456447
2014 Формування глобального маркетингу в умовах сучасної економіки Luk`ianykhina, Olena Anatoliivna; Гога, І. Conference Papers -1922521589 1217627117
2016 Формування лояльності у споживачів промислових підприємств Неткова, В.М. Conference Papers 13127633 7742146
2007 Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача Symonenko, Mariia Yuriivna Article 1086534326 869049472
2022 Формування іміджу підприємства як фактор посилення конкурентних переваг Нечаєва, Н.М. Masters thesis 762010509 941693016
2014 Хайтек-маркетинг Hryshchenko, Olena Fedorivna; Каптілова, В.І. Conference Papers 3300826 3425651
2019 Цифровий маркетинг сфери послуг Канівець, І.В. Masters thesis -644328152 1456679234
2012 Щодо компетенції навчальних закладів у відносинах зі споживачами освітніх послуг Derevianko, Bohdan Volodymyrovych Article 30504207 14638711
2008 Эффективность управления производством в условиях его неупорядоченности Lahuta, Heorhii Hennadiiovych; Аль-Шебли, В.И. Conference Papers -1515356588 -1482894411
2016 Інноваційні фактори симетрування інформаційних потоків фешн-ринку Гардабхадзе, І.А. Conference Papers 32387350 26816713
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 958242658 245349984
2013 Інструменти нейромаркетингу як засіб впливу на сучасних споживачів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайтина, Н.М. Conference Papers 18500144 6582729
2014 Інтернет-реклама як сучасний інструмент маркетингу Граділь, А.А. Conference Papers 527406790 858725123