Browsing by Keywords качество обслуживания


Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Economic cost analysis of service quality as a factor of sustainable development of enterprises Gritsenko, O.I. Article 271615250 -1154320322
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article 1514669761 1792668192
2017 Gravity model analysis of client-facing choice (in terms of probability evaluation of clients’ visits to banks) Vashchenko, M.; Cherniavskyi, I. Article 227555546 664109619
2022 Measuring the Effect of Healthcare Service Quality Dimensions on Patient’s Satisfaction in The Algerian Private Sector Mrabet, S.; Benachenhou, S.M.; Khalil, A. Article -1678867177 -354143587
2016 Prospects for compilation integrated reporting credit unions Gritsenko, O.I. Article 238887622 305456594
2015 Визнання і відображення в обліку торговельної марки в контексті забезпечення якості обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna; Gritsenko, Olena Ivanovna Article 12241991 8991445
2015 Внутрішньогосподарський контроль витрат на якість обслуговування: управлінський аспект Hrytsenko, Olena Ivanivna; Skorba, Oleh Anatoliiovych Article 68947612 177230887
2016 Вступ до інформаційного аналізу і синтезу інфокомунікаційних систем Moskalenko, Viacheslav Vasylovych; Dovbysh, Anatolii Stepanovych Schoolbook -360640992 1275215374
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article -1677575123 -1921771163
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 155413233 145841575
2019 Модернізація політики просування на книжковому ринку (на прикладі магазину "Книголюб" у м. Суми) Росюк, О.В. Masters thesis 5 1
2021 Огляд показників ефективної діяльності підприємства сфери роздрібної торгівлі Koibichuk, Vitaliia Vasylivna; Сидоренко, А. А. Conference Papers 232020 286875
2013 Основні засади впровадження інформації про витрати на якість в автоматизованому середовищі Hrytsenko, Olena Ivanivna Preprint 7647338 7795804
2012 Проблеми організації планування витрат на якість обслуговування Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 154901710 338798299
2023 Розробка стратегії обслуговування споживачів Жмуд, Р.С. Bachelous Paper 71918 171627
2014 Стандарти інтегрованої звітності в контексті забезпечення конкурентоспроможності в умовах євроінтеграції Hrytsenko, Olena Ivanivna Book chapter 927605868 546949111
2014 Фактори впливу соціальних аспектів діяльності на формування інтегрованої звітності Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 17085754 24002316