Browsing by Keywords концепція інноваційного маркетингу


Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9046355 14881207
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 14745931 13798011
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1041402422 -471074785
2008 Економічні проблеми стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 9354236 3209475
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 6585733 4252293
2012 Обгрунтування маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах Hryshchenko, Olena Fedorivna Synopsis 483569471 778963216
2012 Обгрунтування маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах Hryshchenko, Olena Fedorivna PhD Thesis -735658787 1580587064
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 81377708 129323740
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 815717761 -87123186
2009 Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 6758925 3868041
2009 Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах Illiashenko, Nataliia Serhiivna Synopsis -1068412239 1664970592
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 19995777 28232656