Browsing by Keywords маркетингова стратегія


Showing results 1 to 20 of 79
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Branding as an important part of marketing strategy Gaityna, N.M. Conference Papers 2057549285 1668367178
2023 Consumer behavior and COVID-19: Comparing purchase incentives and ecological awareness changes Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ziabina, Yevheniia Anatoliivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 30285 28518
2016 Elements of gamification in social marketing compaigns Widawska-Stanisz, A. Conference Papers 1397941203 786956454
2023 Email-маркетинг в освітній сфері: сучасні тренди та інструменти Олійник, Б.С. Bachelous Paper 251192 306203
2021 Green Financing for Carbon-Free Growth: Role of Banks Marketing Strategy Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Us, Yana Oleksandrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Dubyna, O.; Vasylyna, T. Article 2136533184 26896759
2011 Holding the policy of standardization in international marketing strategy by Ukrainian size-medium businesses Dubovyk, S.; Bondarenko, Alla Fedorivna; Lopatkina, I. Conference Papers 647663750 660212669
2022 The impact of COVID-19 on the marketing activities of medical institutions Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.О. Article -948130176 -505942604
2022 Marketing innovations in the activities of medical institutions under the influence of COVID-19 Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Koroshchenko, V.O. Conference Papers 7062 7990
2021 Marketing of an Academic Program: Case Study of an Engineering Program Kuzior, A.; Grebski, M.; Grebski, W. Article -953417360 -1991606944
2024 Marketing Strategy as an Effective Tool for Government Procurement Management Smerichevska, S.; Postnikov, O. Article 637 295
2015 The internet as an element of marketing strategies of polish universities during recent years Kisiołek, A. Conference Papers 430251694 179642461
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article 149635973 1016484020
2013 Анализ составляющих системы маркетинга в процессе антикризисного управления машиностроительного предприятия Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 8397573 7650419
2013 Аналіз ринку друкованих засобів масової інформації міста Суми Литвиненко, О.О. Conference Papers 472575749 -1865789552
2023 Аналіз споживчих уподобань на ринку продуктів харчування Черничко, Т.В.; Гладинець, Н.Ю.; Росола, У.В. Article 237 253
2008 Аналіз та оцінка маркетингової стратегії як засіб підвищення ефективності бізнесу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кливенок, А.М. Conference Papers 30822014 44651205
2009 Антикризовий маркетинг у контексті стратегічного управління банком Bondarenko, Alla Fedorivna; Дубовик, С.В. Article 1440582 573300
2022 Атрибути бренду українських медіа Шевченко, В. Article 1874376845 893324013
2012 Вибір менеджменту маркетингової стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємства Bondarenko, Alla Fedorivna; Пахненко, О.М. Conference Papers 1526412 555843
2024 Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі Бєлова, Т.М. Bachelous Paper 240 226