Browsing by Keywords маркетинговий канал


Showing results 1 to 20 of 27
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D. Book chapter -546576888 -941356566
2022 Estonian Marketers' Attitude Towards Podcasts as an Innovative Marketing Channel Reilent, K.; Kurvits, M.; Ohlau, A. Article 1448622762 1958098075
2016 The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1881743337 1403632432
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1152501557 1373397286
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 2138213667 1817013806
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1597137729 1051827712
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 16101934 19268961
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1211534195 -1319887664
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 54491187 65699356
2017 Маркетингові канали підприємства: сутність та структура Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 2026063955 906544665
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 369055179 2087728032
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 147854180 119532153
2006 Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості Федорова, Ю.К.; Жидков, А.Б. Article 1766221791 1808383644
2015 Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О. Article 309937706 95260252
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -913147033 -122640988
2015 Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 1120444867 -630409644
2015 Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1254552277 487793600
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 1265496879 415010401
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 188608365 80584048
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 15912442 18529023