Browsing by Keywords маркетинговые коммуникации


Showing results 1 to 20 of 76
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Company’s image and greenwashing in the framework of green investment concept Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Chygryn, Olena Yuriivna Article 278706212 1515029800
2021 Creative as a determinant of the marketing communication tools development Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Conference Papers 24059330 17898058
2014 Formation of brand-focused communication management system of industrial enterprise Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 626604894 493782685
2016 Involvement of an enterprise-consumer in the decision-making process: approaches, definitions, factors and structure of formation Troian, Mariia Yuriivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 121539203 24857836
2023 Peculiarities of marketing communications in the management system of higher education institutions Kaliuzhna, S.R.; Smolennikov, Denys Olehovych Conference Papers 17149 10332
2014 PR в системі маркетингових комунікацій: основні функції Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Conference Papers 1647872568 1439153818
2016 PR як складова комплексу маркетингових комунікацій, його сутність та зміст Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 13586470 12749502
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1310728287 891398447
2020 Social marketing communications for blood donors retention Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -1967052378 -1913018399
2012 Social-media platforms and its effect on digital marketing activities Lesidrenska, Svetlana; Dicke, Philipp Article -946713587 2001307895
2014 Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities Kowalski, S. Article 20518787 23023854
2017 Sustainability information disclosure as an instrument of marketing communication with stakeholders: markets, social and economic aspects Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Makarenko, Inna Oleksandrivna; Sirkovska, N. Article 1974545296 -771091161
2012 The communications model of using social network by sports clubs Kowalski, S. Article 803100924 -1445242909
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 110000 42214
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article -1949915721 1857336683
2014 Вибір маркетингової стратегії синтезованих комунікацій промислового підприємства Tymokhina, Yana Oleksandrivna Conference Papers 208070457 1752099220
2016 Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України Охріменко, Г.В. Article -1986398103 -1210501338
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 836603 1582125
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 577708921 146494642
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 3622931 4622721