Browsing by Keywords маркетинговый канал


Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Criterion basis of marketing channels suitability for innovative products distribution Syhyda, Liubov Oleksiivna; Jankurova, A.; Masar, D. Book chapter -546576888 -941356566
2016 The specificity of the marketing distribution policy; diagnostic procedures in the enterprise Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1881743333 1403632432
2016 Аналіз моделей формування маркетингових каналів при розподілі продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 1152501557 1373397286
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 2138213667 1817013806
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1597137729 1051827712
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 16101934 19268961
2018 Дослідження сутності каналів при управлінні дистрибуцією у сфері маркетингу та логістики Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гвоздецька, М.Ю. Article 1211534195 -1319887664
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 54491188 65699356
2017 Маркетингові канали підприємства: сутність та структура Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 2026063955 906544665
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 369055179 2087728032
2006 Оптимізація вибору маркетингових каналів підприємств харчової промисловості Федорова, Ю.К.; Жидков, А.Б. Article 1766221793 1808383644
2015 Особливості вибору маркетингових каналів для інноваційно активних підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna; Сигида, Н.О. Article 309937706 95260252
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -913147033 -122640988
2015 Оціннювання маркетингових каналів промислового підприємства: методичний аспект Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 1120444868 -630409644
2015 Практичні аспекти оцінки маркетингових каналів підприємств машинобудування Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 1254552277 487793600
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 1265496879 415010401
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 188608365 80584048
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 15912442 18529023
2012 Стимулювання учасників маркетингових каналів просування інновацій як спосіб підвищення ефективності управління ними Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -756720832 1418229770
2013 Теоретичні та методичні засади управління маркетинговою політикою розподілу на промислових підприємствах Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 436975064 -1710580748