Browsing by Keywords маркетингові інструменти


Showing results 1 to 20 of 34
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis Khomenko, Liliia Mykolaivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A. Article 1191061579 -824350260
2021 Feedback from customers of healthy products: strategy of marketing actions in the offline and online environment Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 109937071 98068785
2017 Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels Domashenko, Maryna Dmytrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kuchmiyov, A.; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych Article 574047742 2097531242
2022 The Level of Supplying Ukraine with Donor Blood and Blood Components: Statistical Analysis Khomenko, Liliia Mykolaivna Article 731978 2193942
2019 Marketing tools for improving enterprise performance in the context of social and economic security of the state: innovative approaches to assessment Kwilinski, A.; Pajak, K.; Halachenko, O.; Vasylchak, S.; Pushak, Ya.; Kuzior, P. Article -176085125 2119057084
2021 Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development Rosokhata, Anna Serhiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Jasnikowski, A.; Dmytruk, K. Article -1216567221 -80855215
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 959842537 -248303612
2020 Recommendations for improving the hospital’s marketing policy Pushko, Olha Oleksandrivna; Yula, Yu.; Palienko, M. Article -596487334 -381233778
2021 Scarcity marketing as an effective marketing tool (on the example of Clubhouse) Павленко, М.С.; Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 931242449 -1122121415
2021 Аналіз сучасних трендів та фінансування розвитку стартапів Котенко, Н.В. Masters thesis -979628082 936508851
2021 Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers 1349839104 -886887469
2024 Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі Бєлова, Т.М. Bachelous Paper 49 33
2022 Дослідження проблем ринку служби крові України Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Liubchak, Vladyslav Viktorovych Article 1646985332 -1584872579
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper 1272122208 -576637004
2023 Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій Доценко, А.В. Masters thesis 1082 711
2009 Маркетинговое управление и управление маркетингом: понятийно-категориальные особенности Степакова, Е.В. Article 73873281 114994666
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 155413234 145841575
2023 Маркетингові інструменти побудови особистого бренду в соціальних мережах Литвиненко, Д.С. Bachelous Paper 5748863 21239151
2023 Маркетингові інструменти промоції електронної торгівлі Рубан, С.А. Masters thesis 511 1004
2010 Маркетингові інструменти формування стратегії сталого регіонального розвитку Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 537390830 579607269