Browsing by Keywords мова бренду


Showing results 1 to 14 of 14
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Convergence of Brand Language Elements Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1444640791 -505560857
2018 Identity approach of brand management: why invest in the brand identity Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1952452449 -13937030
2018 Linguistic and pragmatic aspects of the brand language: multimodal approach (coffee brands as a case study) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1970692215 -954445676
2022 Mission and vision in the language of sustainable brands: sociolinguistic issues Ushchapovska, Iryna Vasylivna; Vorfolomeiev, M. Article 2100423 354804
2017 Sociolinguistic aspects of coffee brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 1700490777 -429738272
2021 Structural and Semantic Features of the Brand Language: a Case Study of Coffee Brands Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -922838521 -1801517311
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 98594731 45846575
2019 Лукашева синергія у заяві про місію Гранкіна, Ю.; Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 397482166 360583798
2017 Мультимодальний підхід як інструмент дослідження мови бренду в сучасних лінгвістичних наукових студіях Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 5363154 5554548
2020 Назва бренду: до визначення маркетингових та лінгвістичних характеристик Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 341998866 572666550
2019 Особливості функціонування слогана та фрази-відлуння (на прикладі брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Article -1975613717 735192246
2017 Семіотика мови бренду Ushchapovska, Iryna Vasylivna Conference Papers 646533489 83441154
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna PhD Thesis -2074520672 1752195645
2020 Структурно-семантичні, соціолінгвальні та прагматичні параметри мови бренду: мультимодальний підхід (на матеріалі англомовних брендів кави) Ushchapovska, Iryna Vasylivna Synopsis 135014 203586