Browsing by Keywords новий товар


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Estimating the Degree of Novelty of a New Product: Innovative Approach Vasutinska, Y.; Kuzminska, N. Article 95412020 172279690
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 26633439 39951950
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 4407997 3167158
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis -840177380 -957151210
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 123800657 59250665
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper 1272122207 -576637004
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 32586871 35396426
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 97381589 130922571
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 25633669 26868449
2009 Рівень новизни товару як один із показників доцільності тестування нових товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 968331808 2133996222
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 63642976 86456702