Browsing by Keywords рекламний текст


Showing results 1 to 20 of 63
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Characteristics of the parts of speech in the cosmetics magazine advertisements for women Prokopenko, Antonina Vadymivna; Reva, Nataliia Serhiivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article 1379295594 -1854874398
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 1215965054 337360876
2017 Gender Marked Words in Advertising Texts: The Equivalence of Translation Chulanova, Halyna Valeriivna; Shevchenko, S.V. Article 1272732038 1841267881
2012 Linguistic and Extralinguistic Aspects of Advertising Texts Preception and Comprehension Sokolova, I.V. Article 120529438 32720197
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article -328523838 1957193334
2018 Synästhetische Erscheinungsformen in Werbetexten Yehorova, Olesia Ivanivna Conference Papers 1874456 2612691
2023 Translation peculiarities of advertising texts Nazarenko, Olena Viacheslavivna; Bratushka, Y. Conference Papers 14587 15873
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article -378176805 1331612446
2009 Английские заимствования в немецких рекламных текстах Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Сытник, А. Conference Papers -1573285872 845660250
2021 Англомовні рекламні слогани: структурно-семантичні аспекти та особливості перекладу Мельник, Д.В. Masters thesis 314241150 535924804
2013 Архітектонічні особливості рекламного тексту глянцевих журналів на матеріалі англомовного дискурсу Чепурна, В.В. Conference Papers 104696105 160218251
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 15608615 11128511
2003 Вмотивованість сприйняття рекламних текстів та мовні засоби її створення Соколова, І.В. Article 22404101 25625935
2020 Відображення процесів глобалізації в рекламному дискурсі в мовах оригіналу та перекладу Полежай, А. І. Masters thesis 1466287310 1072232948
2015 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Шевченко, Cвітлана Володимирівна; Шевченко, Светлана Владимировна; Shevchenko, Svitlana Volodymyrivna Article 817798170 -1347126508
2019 Дизайн німецькомовних рекламних текстів Otroshchenko, Larysa Stepanivna Conference Papers 231241704 242794756
2003 Засоби реалізації модальності в рекламних текстах Соколова, І.В. Article 1570661038 -546995692
2007 Конотація квазітерміна в рекламному тексті: співвідношення індивідуального та колективного Михайлович-Гетто, О.П. Article 757999867 1693273036
2012 Креолізовані рекламні тексти та їх функціональні особливості Моісеєнко, М.В. Conference Papers -222352455 654977545
2016 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілей) Липівець, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 1020918246 861524462