Browsing by Keywords рекламное сообщение


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 15608615 11128511
2021 Евфемізація і дисфемізація в публіцистичному дискурсі: перекладацький аспект Іконописцева, М.О. Masters thesis 753905139 1643746609
2021 Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення у перекладі Грищук, Д.А. Masters thesis 1934955494 -168649988
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 13130496 1998271
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 307865920 134530788
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 61264719 48101577
2021 Прагматика евфемізмів і дисфемізмів в англомовному публіцистичному дискурсі Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobyakova, Iryna Karpivna; Іконописцева, М.О. Article 1544781876 1254940203
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 1127624060 -268865175
2012 Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 8325988 6753294
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 74915 88116
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 887020147 1407375967
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 4317498 3287257
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 958242658 245349984