Browsing by Keywords рекламное сообщение


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Вербальні та невербальні складові сучасної німецькомовної реклами Ємець, І.В. Conference Papers 30403983 11128511
2021 Евфемізація і дисфемізація в публіцистичному дискурсі: перекладацький аспект Іконописцева, М.О. Masters thesis 753905139 1643746609
2021 Лінгвістичні особливості англомовних рекламних слоганів та їх відтворення у перекладі Грищук, Д.А. Masters thesis -425056308 -168649988
2021 Особливості застосування візуальних комунікацій у період пандемії COVID-19 Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 13130497 1998271
2010 Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів Габрелян, В.В. Conference Papers 459699776 134530788
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 102107867 48101577
2021 Прагматика евфемізмів і дисфемізмів в англомовному публіцистичному дискурсі Kobiakova, Iryna Karpivna; Kobyakova, Iryna Karpivna; Іконописцева, М.О. Article -2019586981 1254940203
2021 Рекламні комунікації як чинник соціалізації у сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 1799200565 -268865175
2012 Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві Yanenko, Yaroslav Vasylovych Synopsis 12488983 6753294
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 149830 88116
2018 Тизерна реклама як складова сучасних рекламних комунікацій Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 887020147 1407375967
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 6476202 3287257
2014 Інновації як основа для успішної реклами товарів і послуг Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1431314095 245349984