Browsing by Keywords ринок освітніх послуг


Showing results 1 to 19 of 19
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article -425079959 -1247221352
2015 Аналіз факторів, що впливають на споживчий вибір абітурієнтів на ринку освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Конопелько, Г.М.; Неділько, М.О.; Старків, І.Л. Article 276287990 335311834
2016 Використання індикаторів крос-кількісної еластичності пов’язаного попиту в маркетингу освітніх послуг ВНЗ Амбражей, О.А.; Лебедєва, В.К.; Тарасевич, В.М. Article 3068444 1720396
2021 Досвід виділення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту Barvinok, Veronika Yuriivna; Barvinok, Veronika; Vorontsova, Anna Serhiivna Conference Papers 755949412 556220108
2021 Економіко-математичне моделювання ринку освітніх послуг Ніконорова, О. В.; Nikonorova, O. V. Bachelous Paper -1413098715 1481466888
2019 Кризові явища в освітньому секторі та їх вплив на систему національної економіки Mayboroda, Tetyana Conference Papers 19878 27700
2010 Маркетинг у сфері освітніх послуг Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Мілютіна, В.В. Conference Papers 157727102 1996859274
2012 Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг Семенюк, С.Б. Article -1860372916 630954100
2022 Маркетингові аспекти розроблення та просування інноваційного проекту у сфері вищої освіти Яцкова, Є.С. Bachelous Paper 1168104 2096723
2022 Моделювання структурними рівняннями впливу процесу цифровізації на розвиток ринку освітніх послуг Hrytsenko, Kostiantyn Hryhorovych; Сидоренко, А.А.; Гриценко, А.К. Article 270325907 49693670
2015 Особливості використання інструментів маркетингу в процесі ведення профорієнтаційної діяльності Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Matvieieva, Yuliia Tahibekivna Conference Papers 457410844 607215721
2019 Особливості поєднання теорії з практичними методами навчання у підготовці маркетологів у системі вищої освіти Letunovska, Nataliia Yevhenivna Conference Papers 1131440 1476674
2013 Регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці на основі механізму управління їх якістю Мартякова, О.В.; Снігова, С.М.; Мудра, О.В. Article 25947130 31628338
2012 Рейтинг WEBOMETRIX як засіб просування ВНЗ та його підрозділів на ринку освітніх послуг (досвід ФЕМ СумДУ) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 1798615237 818529977
2021 Ретроспективний аналіз кадрового забезпечення та структури за державним замовленням Аніпко, Л.В. Article 341860282 1659455153
2014 Розвиток ринку освітніх послуг в Україні Красуля, М.В. Conference Papers 17663934 11894990
2021 Теоретичний аналіз виявлення детермінант попиту та пропозиції на вищу освіту Barvinok, Veronika Yuriivna; Barvinok, Veronika; Vorontsova, Anna Serhiivna; Petrushenko, Yurii Mykolaiovych Article 84168725 73795337
2015 Формування ідентичності бренду університету засобами маркетингових комунікацій Лабурцева, О.І. Conference Papers 47001164 63821953
2014 Інструменти маркетингу ВНЗ Тімошова, О.Є. Conference Papers 669302303 249843344