Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords сегментація
Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2014
Application of the relationship marketing model in tourist firms
Sowier-Kasprzyk, I.
Article
-1917709324
897057349
2017
Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market
Huszarik, E.S.
;
Jozsa, L.
;
Hevesi, A.
Article
1586180926
1454237891
2017
Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing
Babukh, I.
Article
715383581
-736311513
2021
Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries
Becarova, K.
;
Nagyova, L.
;
Hazuchova, N.
;
Stavkova, J.
Article
-325679693
-908318274
2019
Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data
Verdenhofs, A.
;
Tambovceva, T.
Article
1091119592
221460715
2016
Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic
Valentova, J.
;
Abrham, J.
Article
739692265
848063223
2021
Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects
Khomenko, Liliia Mykolaivna
;
Saher, Liudmyla Yuriivna
;
Letunovska, Nataliia Yevhenivna
;
Ясниковський, А.
Conference Papers
-498130238
583300887
2020
Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises
Khomenko, Liliia Mykolaivna
Conference Papers
-1593919408
-872815515
2012
Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування
Антипова, Юлія Костянтинівна
;
Сорочан, Дмитро Володимирович
Article
2143272769
1559364212
2011
Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений
Садченко, Олена Василівна
;
Садченко, Елена Васильевна
;
Sadchenko, Olena Vasylivna
Article
1100392917
1234100953
2006
Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку
Маслова, Н.О.
Conference Papers
640649
325018
2015
Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України
Язвінська, Н.В.
;
Барановська, А.А.
Article
911135271
1016693938
2011
Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку
Bilovodska, Olena Anatoliivna
;
Syhyda, Liubov Oleksiivna
;
Sygyda, Liubov Oleksiivna
Article
-1438777289
-919561797
2009
Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей
Avramenko, Viktor Vasylovych
;
Волков, Р.С.
Conference Papers
263064501
405112761
2023
Сегментація на ринку інноваційної продукції
Колесник, Д.Є.
Bachelous Paper
898726
600041
2009
Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії
Ляхович, Г.І.
Article
2087799891
1712530674
2020
Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину
Войтенко, М.С.
Bachelous Paper
200096322
31551608
2008
Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості
Товста, Т.Л.
Article
2018945855
1356422063
2014
Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления
Шубин, А.А.
;
Митяева, Т.Л.
Article
2086915785
2008846333
2023
Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств
Чесноков, Р.Ю.
Masters thesis
2392
2989
Current filters:
×
Sort by:
title
issue year
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: