Browsing by Keywords сегментація


Showing results 1 to 20 of 25
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Article -1917709324 897057349
2017 Client groups in the early stage of the lifecycle of business relationships on the advertising market Huszarik, E.S.; Jozsa, L.; Hevesi, A. Article 1586180926 1454237891
2017 Commercialization of market innovations as exclusive task of innovative marketing Babukh, I. Article 715383581 -736311513
2021 Consumer Approach to the Food Waste in Selected EU Countries Becarova, K.; Nagyova, L.; Hazuchova, N.; Stavkova, J. Article -325679693 -908318274
2019 Evolution of Customer Segmentation in the Era of Big Data Verdenhofs, A.; Tambovceva, T. Article 1091119592 221460715
2016 Market segmentation and eliciting tourists’ motives for visiting the Czech Republic Valentova, J.; Abrham, J. Article 739692265 848063223
2021 Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А. Conference Papers -498130238 583300887
2020 Segmentation for Consumers of Small and Medium Blood Service Enterprises Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -1593919408 -872815515
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 2143272769 1559364212
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 1100392917 1234100953
2006 Методичні підходи до сегментації клієнтської бази банку Маслова, Н.О. Conference Papers 640649 325018
2015 Особливості ринкового позиціонування продукції для сонячної енергетики України Язвінська, Н.В.; Барановська, А.А. Article 911135271 1016693938
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -1438777289 -919561797
2009 Сегментация двумерных контурных изображений с помощью функций непропорциональностей Avramenko, Viktor Vasylovych; Волков, Р.С. Conference Papers 263064501 405112761
2023 Сегментація на ринку інноваційної продукції Колесник, Д.Є. Bachelous Paper 898726 600041
2009 Сегментація і позиціювання як складова маркетингу в сфері туристичної індустрії Ляхович, Г.І. Article 2087799891 1712530674
2020 Сегментування та таргетинг при формуванні маркетингової стратегії інтернет-магазину Войтенко, М.С. Bachelous Paper 200096322 31551608
2008 Стратегічна сегментація діяльності підприємств харчової промисловості Товста, Т.Л. Article 2018945855 1356422063
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 2086915785 2008846333
2023 Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств Чесноков, Р.Ю. Masters thesis 2392 2989