Browsing by Keywords цифровий маркетинг


Showing results 1 to 20 of 40
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Approaches for the companies’ promotion in the modern business environment Kovalev, V.; Neiman, I.; Dubovenko, M.; Kailiuk, Oleksandr Heorhiiovych Article 30243 37436
2023 Digital Marketing and Sustainable Economic Development Trends in Developed and Underdeveloped Countries: A Bibliometric Analysis Acheampong, S.; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Conference Papers 2406 453
2021 Digital Marketing as a Source of Competitive Advantage: Case Study of Slovak Republic Nadanyiova, M.; Majerova, J.; Gajanova, L. Article 1574954571 1600368286
2019 Digital marketing for green goods promotion: modern trends in entrepreneurship Chygryn, Olena Yuriivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Bilan, Yurii Valentynovych; Starchenko, Liudmyla Volodymyrivna Conference Papers 343157379 -1063246359
2021 Digital marketing for small and medium business Ponyrko, I.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kwilinski, Aleksy Conference Papers 6971952 4010904
2021 Digital marketing for small and medium business Ponyrko, I.; Us, Yana Oleksandrivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Kwilinski, Aleksy Conference Papers 49300 42553
2021 Digital marketing tools in brand promotion Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Us, Yana Oleksandrivna Conference Papers -1886610185 561482916
2019 Digital vs internet marketing: specific differences Kholod, V. Conference Papers 21102567 10882100
2024 The Impact of Digital Marketing on the Market Share of Tourism Firms in Jordan Alafi, K.K.; Ismaeel, B. Article 3 1
2021 Instruments of digital marketing in the pharmaceutical industry Chygryn, Olena Yuriivna; Shevchenko, K. Conference Papers 1813239783 1567068862
2021 Internal Website Presentations of Czech Luxury Fashion Businesses in the COVID-19 Era MacGregor Pelikanova, R. Article 24008954 12299853
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 701211321 -1160697053
2021 Modern Marketing Strategies for Development of the Company's Green Competitiveness Chygryn, Olena Yuriivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Herasymenko, M.Y.; Shevchenko, K.V. Article 952098014 -1384631047
2017 Segmentation and communication in digital marketing Oklander, M.; Oklander, T. Article -145207144 1882541850
2021 Segmentation as a base for digital marketing strategies in blood service: A cluster analysis for classifying healthy regional subjects Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Ясниковський, А. Conference Papers -498130238 583300887
2021 SEO як інструмент забезпечення конкурентоспроможності компанії в цифровому середовищі Кущ, В.О. Masters thesis 947590390 24690175
2023 Блогінг як сучасний інструмент цифрових інформаційних та комунікаційних технологій Карацюба, О.В. Masters thesis 43 67
2024 Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі Бєлова, Т.М. Bachelous Paper 240 226
2022 Застосування цифрових технологій для просування продукції на зовнішний ринок Manuilovych, Yurii Mykolaiovych Conference Papers 1736788 258361
2014 Каналы и инструменты цифрового маркетинга Окландер, М.А. Conference Papers 1934634692 173745390