Browsing by Keywords цільова аудиторія


Showing results 1 to 20 of 37
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Financial Justification for the Use of Innovative Digital Marketing Tools Tataryntseva, Y.; Manoylenko, O.; Shmatko, N. Article 1 0
2020 Olympic Games as a Digital Media Product Yan, W. Article -1280543592 1187787648
2020 Peculiarities of innovations implementation on the Ukrainian brand example Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Вода, Ганна Миколаївна; Вода, Анна Николаевна; Voda, Hanna Mykolaivna; Кадуріна, Світлана Василівна; Кадурина, Светлана Васильевна; Kadurina, Svitlana Vasylivna; Tsunenko Anna, Article 3485430 3066066
2022 Propaganda and PR in social networs as an element of anti-crisis marketing or certain territories Yasnikovski, Adam Marian; Rosokhata, Anna Serhiivna; Reva, A.S. Article 661198404 1685605667
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 162066501 210398919
2024 SMM-стратегія як інструмент просування бізнесу у цифровому середовищі Білоха, А.В. Bachelous Paper 126 113
2015 Stickers as effective means of advertising Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Чикалова, А.С. Article -2027234248 -404461878
2023 Using marketing technologies to promote healthy lifestyles among various segments of people Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Kazymirova, V. Article 15537 8193
2020 Using social media platforms to create and develop business projects Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Eremenko, A. Conference Papers 728195 684050
2019 Задоволеність цільової аудиторії рекламних комунікацій як чинник соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1047485554 1129869997
2023 Маркетингові стратегії стимулювання попиту на ринку фотопослуг Пономаренко, А.А. Bachelous Paper 105306 169037
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -306920560 -1316261542
2025 Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни "Електронна комерція" Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Boronos, Volodymyr Mykolaiovych; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna; Saltykova, Hanna Vasylivna Working Paper 2 0
2019 Моделі підтримки прийняття рішень з медіа планування для оптимізації процесів таргетингу Шеремереєвич, Д.І. Masters thesis 19 15
2016 Міжмовна омонімія у вивченні української мови як іноземної слов'янської Лєсная, Г.М. Conference Papers 3244465 9774633
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -1067982182 531460790
2012 Особливості формування та просування дитячого бренда Шубін, Олександр Олександрович; Кривоніс, Аліна Олександрівна Article -694398199 1015492286
2016 Проблеми класифікації маркетингових Інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 53983391 29038628
2024 Рекламна кампанія дитячого футбольного клубу: створення концепції Мелтон, Е.Н.; Сурган, М.В. Bachelous Paper 2 0
2021 Розвиток рекламного менеджменту шляхом використання інтернет-ресурсу (на прикладі туристичного оператора «Join UP!») Торяник, Я.С. Bachelous Paper 620052356 426730467