Browsing by Keywords інноваційна продукція


Showing results 1 to 20 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Eтапи процесу комерціалізації інноваційної продукції промислових підприємств Косцик, Р.С. Article 2102681128 -1529176325
2014 Scientific and methodical approach to formation of optimal structure of innovative products distribution channels Bilovodska, Olena Anatoliivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -1875367941 1943009401
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1963998513 684912248
2009 Використання методу аналізу ієрархій для стратегічної сегментації ринкового простору інноваційної продукції Максимов, В.В.; Величко, Н.М. Article 637541501 217492273
2018 Етапізація процесу комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 46993192 104668350
2011 Ефективне управління портфелем інноваційної продукції Криковцева, Н.А. Conference Papers 909883509 -1034599253
2012 Зовнішня торгівля високотехнологічними товарами: інституціональний вимір Мельник, Т.М.; Зубко, О.В. Article 507705063 535969559
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 13863957 11208730
2014 Исследование особенностей распределения инновационной продукции Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 186494174 23721565
2018 Комерціалізація інноваційної продукції: сутність та етапи Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Book chapter 1987238455 -875948873
2011 Конфликты в каналах распределения инновационной продукции Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 521366568 709497563
2011 Концептуальнi проблеми розвитку системи бухгалтерського облiку в управлiннi iнновацiйними процесами Кантаєва, О.В. Article 32256894 42674379
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 75462844 119532153
2011 Методичні підходи до підрахунку величини невдачі промислової інноваційної продукції на ринку Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 714433719 730776666
2012 Модель спроса на продукцию предприятия, учитывающая фактор потребительских ожиданий Потрашкова, Людмила Владимировна Article 904861209 779619279
2010 Модель стратегічного планування маркетингових комунікацій інновацій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 91900035 104753205
2018 Науково-методичний підхід оцінювання постачальників у дистрибуційних каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna authors certificate 51892686 60928583
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych PhD Thesis 82659099 -1855345519
2011 Науково-методичні засади маркетингового тестування промислової інноваційної продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Synopsis 260027661 136059540
2014 Обгрунтування вибору маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Synopsis -733071434 787506688