Browsing by Keywords інтернет-маркетинг


Showing results 1 to 20 of 63
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Comparative Analysis of Marketing Communications Changes under the Influence of Covid-19 Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Moskalenko, A.O. Article 6316 17998
2019 Digital vs internet marketing: specific differences Kholod, V. Conference Papers 10604487 10882100
2021 Drop shipping development under COVID-19 circumstances as the most common method of e-commerce Pokhylko, Svitlana Vasylivna; Dvorianova, T.; Voloshyna E., E. Article -269805064 -1496710356
2017 Marketing of innovations & Innovational marketing Osik, Yu.I.; Borbasova, Z.N.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Valeeva, V.Z. Schoolbook 149237524 -305634280
2015 Native ad: новий інструмент інтернет-маркетингу Біленко, В.О. Conference Papers 347080573 99817717
2014 Peculiarities of internet-marketing for B2B Kovalenko, Y. Conference Papers 7790609 5498825
2020 The Relationship Between Social Capital and Psychological Well-Being: the Mediating Role of Internet Marketing Ahmed, S.K.; Khan, M.M.; Khan, R.A.; Mujtaba, B.G. Article 46192885 2048167071
2012 SEO-оптимізація як сучасний інструмент інтернет-маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Савченко, О.С. Article -269402382 -737199928
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 54613031 69596410
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 162066500 210398919
2018 The Effect Of Ict Application On The Tourism And Hospitality Industries In London Khan, M.Y.H.; Hossain, A. Article -414244984 1627705102
2015 The internet as an element of marketing strategies of polish universities during recent years Kisiołek, A. Conference Papers 216326610 179642461
2015 The use of internet-technologies for scientific and educational service advance (experience of SSU) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1557861068 -1764951147
2011 Аналіз застосування Інтернет-технологій і методів у сучасному маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 179853102 1475561782
2010 Веб-аналітика - нова послуга на ринку інтернет-маркетингу України Сорочан, Д.В.; Сорочан, Н.Ю. Conference Papers 115408119 117248339
2015 Застосування Internet-технологій у маркетингу: міжнародний досвід Ivashova, Nadiia Vasylivna; Іванова, Т.Є. Article 987792591 1730307481
2014 Застосування маркетингових інтернет-технологій для формування іміджу організації Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers -87511548 -82029613
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook 1122615996 -1250900291
2016 Класифікація основних форм та видів маркетингових інтернет-комунікацій Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рязанцева, Ю.М. Article -1713404691 -2027303544
2016 Комунікативна ефективність сайту журналу «Маркетинг і менеджмент інновацій» як інструменту маркетингу знань Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ступнікова, К.Б.; Ступникова, Е.Б.; Stupnikova, K.B. Article 850418918 376269122