Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Year
Author
Title
Keywords
Recent Submissions
FAQ
Top 10 Submissions
Top 10 SumSU Authors
Statistics
Help
Sign on
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
SumDU Repository
Browsing by Keywords audience
Showing results 1 to 17 of 17
Issue Year
Title
Author(s)
Type
Views
Downloads
2018
Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria
Sale, M.
;
Bappayo, A.
;
Abubakar, A.
Article
28444125
9574333
2018
Comparative Analysis of Audience Perception of Globe FM (98.5) and Bauchi Radio Corporation’s (BRC) Political Programs During the 2015 Presidential Election in Nigeria
Sale, M.
;
Bappayo, A.
;
Abubakar, A.
Article
-144055455
42458617
2021
Features of interaction of factors of social and communication activity
Mitchuk, О.
;
Haidur, N.
Article
-74923624
2091257772
2020
Olympic Games as a Digital Media Product
Yan, W.
Article
-1280543592
1187787648
2024
SMМ як інструмент просування та вирішення бізнес-завдань компаній
Чорний, В.С.
Bachelous Paper
120
114
2023
Досвід медіаантропології у дослідженні медіавпливу
Тхоржевська, Т.
Article
76475
17579
2022
Конвергентність суспільного мовника України як засіб взаємодії з аудиторією
Mostipan, Tetiana Serhiivna
Conference Papers
1458186
2917149
2019
Медіарамки консервативних засобів масової інформації
Риженко, Л.
Article
5700838
2190639
2025
Новинні телеграм-канали як інформаційники нового типу, або на чому тепер тримається довіра аудиторії
Іванова, О.
;
Мойсеєва, О.
;
Тхоржевська, Т.
Article
1
0
2021
Селф-брендинг сучасного медіафахівця в структурі цифрової реальності
Гиріна, Т.
;
Хлюст, В.
Article
-423137519
-1586884372
2018
Соціально-комунікаційна адаптація франчайзингових типів видань до українського медіапростору
Прядко, Ю.
Article
11062948
13206973
2019
Соціально-психологічні особливості франчайзингових видань для жінок
Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna
Conference Papers
59297916
16125652
2019
Стилістична маркованість тексту як метод маніпулювання: психологічна обумовленість
Почапська, О.
Article
-182722574
489232631
2017
Чинник адресата і склад прецедентних імен у комунікації політичний лідер → суспільство (на матеріалі виступів Л. Кравчука в 1991-1994 рр.)
Салецька, М.В.
Article
1203102086
440418925
2022
Інтерпретаційна журналістика: структурний та організаційний чинники
Haidur, Nataliia Mykhailivna
PhD Thesis
1635225505
-2029756134
2023
Інформаційно-комунікаційна діяльність: контентні та аудиторні характеристики
Мітчук, О.
;
Крупський, І.
Article
905891
2266037
2025
Інформаційно-комунікаційні особливості висвітлення подій Революції Гідності (2013–2014 рр.)
Мітчук, О.
;
Крупський, І.
;
Прокопець, В.
Article
1
0
Current filters:
×
Sort by:
title
issue year
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Jump to a point in the index: