Browsing by Keywords image


Showing results 1 to 20 of 95
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 «4P» маркетингу страхових компаній Козьменко, О.В.; Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna Monograph -1096007852 1647462789
2019 Brand management and macroeconomic stability of the country Bilan, Yurii Valentynovych; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Liulov, Oleksii Valentynovych; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 1643591792 -1682741543
2020 Haiku texts as the innovation means of learning/teaching foreign language Kozlovska, Hanna Borysivna Article 996586450 47892232
2022 Maskot as a tool of image formation Fisenko, T. Article 1441904851 -470262295
2016 Motives of Ovid’s "Metamorphoses" in the works by Taras Shevchenko Tkachenko, Olena Hryhorivna Article -1445363892 -943365338
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -95625454 -1479825667
2014 Tattoos: the relationship of diagnostic and semantic meaning Romaniuk, Anatolii Mykolaiovych; Tatsenko, Nataliia Vitaliivna; Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych; Мовчан, Діана Василівна; Movchan, Diana Vasylivna; Moskalenko, Roman Andriiovych Article -1058301150 -1121185334
2009 Аналіз залежності бренду країни від рівня її соціально-економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 190390903 796863376
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 1077743688 -1204746330
2020 Аналіз іміджу України в туристичному бізнесі: проблеми та перспективи розвитку Дейнека, М.О. Bachelous Paper 299327131 710950566
2010 Аромамаркетинг - як засіб створення неповторного іміджу торгових комплексів і мереж Mitsura, Olena Oleksiivna; Деріколенко, А.А. Conference Papers 1535874610 1813657039
2023 Брендинг міст як інструмент формування конкурентоспроможності територій Yasnikovski, Adam Marian Article 293 310
2015 Брендинг міст: специфіка та виклики часу Біленко, В.О.; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Conference Papers 30455077 33555219
2013 Вербалізація духовності у циклі "Songs of Innocence" Вільяма Блейка Бєлінська, І.Д. Article -2062593354 -288188631
2014 Виведення глобальних марок з французькою ідентичністю на український ринок Решетнікова, І.Л. Conference Papers 1021051369 1026487041
2021 Визначення напрямків удосконалення комплексу маркетингу підприємства роздрібної торгівлі Шумер, Н.І. Bachelous Paper -943761771 632360841
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 22127143 19063949
2014 Висвітлення проблеми Євроінтеграції України на сторінках газет Великобританії "The Times", "The Independent", "The Guardian", "The Daily Telegraph" Руденко, А. Article -412926590 1470014670
2016 Виставковий стенд як інструмент формування іміджу і просування ТОВ «Керамейя» і його продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 93238618 54707431
2014 Вплив стейкхолдерів на формування іміджу компанії Перфільєва, О.О. Conference Papers -613731505 1675809859