Browsing by Keywords marketing tools


Showing results 1 to 20 of 44
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Analitical view of online marketing tools in the dimension of marketing campaigns' personalization in Slovakia Gavurova, B.; Bacik, R.; Fedorko, R.; Rigelsky, M. Article 256542680 469733399
2021 Analysis of Territories Marketing Activities Among Small and Medium Business: A Bibliometric Analysis Khomenko, Liliia Mykolaivna; Rosokhata, Anna Serhiivna; Jasnikowski, A. Article -721976431 -2141809011
2021 Influencer marketing in blood service facilities Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Article 1065662803 -1022465892
2017 Innovative marketing strategies to provide ecological safety at regional and global levels Domashenko, Maryna Dmytrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Kuchmiyov, A.; Kotenko, Oleksandr Oleksandrovych Article -1044839505 1052691711
2019 Marketing tools for improving enterprise performance in the context of social and economic security of the state: innovative approaches to assessment Kwilinski, A.; Pajak, K.; Halachenko, O.; Vasylchak, S.; Pushak, Ya.; Kuzior, P. Article -117268551 272013833
2021 Methodical Tools Research of Place Marketing Via Small and Medium Business Development Rosokhata, Anna Serhiivna; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Jasnikowski, A.; Dmytruk, K. Article 645060299 -974943618
2021 Promotion tools in small and medium enterprises: bibliometric analysis Makerska, V. O.; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna Article 2099544596 891398447
2020 Recommendations for improving the hospital’s marketing policy Pushko, Olha Oleksandrivna; Yula, Yu.; Palienko, M. Article -595535475 1170476430
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers -1560573007 1082031325
2013 Аналіз застосування маркетингових інструментів у парламентських виборах 2012 року Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Титаренко, Ю.В.; Шевченко, О.Ю. Conference Papers 2205160 2126781
2021 Аналіз інструментів маркетингу впливу: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna Conference Papers -702379157 -886887468
2024 Визначення напрямків покращення маркетингової діяльності підприємства в сфері торгівлі Бєлова, Т.М. Bachelous Paper 240 226
2022 Дослідження проблем ринку служби крові України Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Liubchak, Vladyslav Viktorovych Article 1642301559 58599923
2024 Маркетинг у соціальних мережах для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах Колосова, А.В. Bachelous Paper 58 47
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper -1777117321 -576637004
2020 Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ "Нова пошта" Шевчук, С.В. Bachelous Paper -860533528 -2102126869
2023 Маркетинговий інструментарій підвищення конкурентоспроможності спортивних організацій Доценко, А.В. Masters thesis 6482 711
2021 Маркетингові компоненти регіонального середовища в системі забезпечення здоров'я Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 11156187 3895242
2011 Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 504563959 1297286798
2017 Маркетингові інструменти забезпечення якості обслуговування на ринку банківських послуг Решетнікова, І.Л.; Шаповалова, Е.П. Article 759654377 145841575