Browsing by Keywords new product


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 79900316 39951951
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis -1688599689 -957151210
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 184037238 59250665
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 64096042 35396426
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 145194710 130922571
2003 Організаційно-економічні основи підготовки виробництва на малих підприємствах Sumina, Olha Mykolaivna Synopsis -1582321715 -677333558
2017 Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств Кобизський, Д.С. Article 18061820 20414221
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 50033176 26868449
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 119176569 150099443