Browsing by Keywords new product


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 26633441 39951950
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis -840177380 -957151210
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 123800657 59250665
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 32586871 35396426
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 97381589 130922571
2003 Організаційно-економічні основи підготовки виробництва на малих підприємствах Sumina, Olha Mykolaivna Synopsis 1407954965 -677333558
2017 Передумови впровадження реінжинірингу маркетингової діяльності українських машинобудівних підприємств Кобизський, Д.С. Article 6079528 2352410
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 25633669 26868449
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 63642976 150099443