Browsing by Keywords public relations


Showing results 1 to 20 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Evaluation of the effectiveness of social capital usage Korzh, N.; Sokolovska, V.; Ivanchenko, H. Article 75616139 37950169
2021 Political Marketing: Impact of Public Relations on the Change in Voter Behaviour of Consumers (Voters) Bacik, R.; Gavurova, B.; Gburova, J. Article -95625454 -1479825667
2014 Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association Sowier-Kasprzyk, I. Article -2064462483 -1119793979
2014 Використання PR в мережі Інтернет Конопелько, Г.М. Conference Papers 522420457 956376695
2014 Використання PR–технологій в маркетингових екологічних дослідженнях: міжнародний дискурс впровадження Андрєєва, Н.М.; Барун, М.В. Conference Papers 13424913 13849120
2019 Впровадження двосторонніх моделей PR-комунікації за допомогою нових медіа Керімов, Р. Conference Papers 14688817 17467119
2018 Зарубіжний досвід підготовки PR-фахівців: уроки для України Коржова, Т. Article 689932671 -1942656542
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 8629185 14711065
2020 Застосування PR-технологій в управлінні сучасною організацією (на прикладі ПАТ «Державний ощадний банк України») Семенова, П.Д. Bachelous Paper -872173949 -370113815
2024 Комунікаційна конвергенція журналістики та паблік рилейшнз Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, С. Article 3717 6569
2015 Маркетинг Balatskyi, Yevhen Olehovych; Bondarenko, Alla Fedorivna Schoolbook 1387339740 -677895808
2014 Маркетингові дослідження: методи оцінки ефективності паблік рілейшнз підприємства Подліняєва, І. Article 38366863 112609876
2019 Механізм правового регулювання відносин у праві соціального забезпечення Бориченко, К.В. Article -123346208 1054449446
2004 Місце держави в інституційному просторі трансформаційної економіки Гриценко, О.А. Article 12197464 18197022
2019 Оцінювання ефективності рекламної діяльності та PR-проектів компанії: можливості економетричного моделювання бізнес-процесів Анага, Сарафіна Іджеома Masters thesis 4 1
2010 Паблік рилейшнз в органах влади Mitsura, Olena Oleksiivna; Гончарук, Р.С. Conference Papers 427196090 367179490
2013 Паблік рілейшнз та його особливості Кириченко, І.В. Conference Papers 226909962 177379662
2014 Передумови та причини виникнення майдану в Україні Назаров, М.С. Conference Papers -283605242 -1433981456
2013 Передісторія зародження паблік рилейшнз Podliniaieva, Iryna Vladyslavivna Article 1839216 2345464
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 7223460 7485788