Browsing by Keywords social media marketing


Showing results 1 to 20 of 22
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 The Adoption of Social Media Marketing by Home-based Businesses in Saudi Arabia Alharthi, A.; Alhothali, G.T. Article -342683765 1339062931
2020 Employee Advocacy as a Marketing Strategy to Power Brand Promotion: an Employee Perspective Thomas, T. Article 880400332 790639471
2023 Increasing Sales Through Social Media Marketing: The Role of Customer Brand Attachment, Brand Trust, and Brand Equity Heidari, S.; Zarei, M.; Daneshfar, A.; Dokhanian, S. Article -858702067 -1691939171
2021 Marketing communications in the context of entrepreneurial activity: bibliometric analysis Rosokhata, Anna Serhiivna; Nesterenko, Volodymyr Ivanovych; Khomenko, Liliia Mykolaivna; Kropyva, Viacheslav Viktorovych Article 701211321 -1160697053
2014 SMM як новий інструмент Інтернет-маркетингу Свідченко, Д.Д.; Шевчук, С.М. Conference Papers 54613031 69596410
2016 SMM – маркетинг соціальних медіа Тележенко, М.О. Conference Papers -1452699966 -1376865876
2016 SMM – перспективний напрямок Інтернет-маркетингу Герасимяк, Н.В.; Лук'яненко, Д.В. Conference Papers 318620520 210398919
2020 Social Media Marketing як елемент стратегії продажів послуг (на прикладі кафедри управління СумДУ) Бабченко, Ю.Р. Bachelous Paper 1350927000 -158270661
2013 Social media marketing як інноваційний інструмент просування товарів та послуг в online-середовищі Derykolenko, Anna Oleksandrivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 280504090 199156845
2022 To the issue of the improvement of Ukrainian entrepreneurial strategies: digitalmarketing as a modern tool for promotion of goods and servants in social media Hirna, О.; Haivoronska, І.; Vlasenko, Dmytro Oleksandrovych; Brodiuk, Y.; Verbytska, А. Article 149635973 1016484020
2020 User Satisfaction on Social Media Profile of E-sports Organization Lukowicz, K.; Strzelecki, A. Article 313466406 476662876
2018 Аналіз ефектів впливу соціальних медіа на малий бізнес у Нігерії Обівусі Олуватосін Оладімеджі, Masters thesis 6 1
2015 Аналіз практичного використання сучасних інтернет-технологій як засобу маркетингових комунікацій у сфері В2В та В2С Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Корінченко, Д.В. Article -1515060912 1857336683
2024 Використання соціальних мереж для просування підприємницької діяльності Миколенко, О.А. Bachelous Paper 56 54
2020 Диференціація інструментів соціального медіа маркетингу для позиціонування маркетплейсу UAmade Колесник, А.А. Bachelous Paper 111496820 34968684
2016 Инновациялар маркетингі жəне инновациялық маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В.З. Schoolbook -1570515844 1473280126
2016 Маркетинг инноваций и инновационный маркетинг Осик, Ю.И.; Борбасова, З.Н.; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Валеева, В. Schoolbook 997828204 -1154109247
2024 Маркетинг у соціальних мережах для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах Колосова, А.В. Bachelous Paper 58 47
2023 Маркетингова стратегія в соціальних мережах: теоретико-прикладний базис Pimonenko, Tetiana Volodymyrivna; Liulov, Oleksii Valentynovych; Zdoima, Andrii Dmytrovych; Pimonenko, Serhii Volodymyrovych Article 4318 1541
2020 Сила "лайку". Вплив маркетингу в соціальних мережах на залучення клієнтів Rybina, Olena Ivanivna; Шепілов, Д.О.; Писаренко, К.О. Article -1664645064 -826645998