Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100165
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методи залучення ЦА в контексті PR
Other Titles Methods of engaging TA in the context of PR
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Прибилєв, З.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords вплив
контекст
методи залучення
мотиви
цільова аудиторія
PR
influence
context
engagemen methodst
motives
target audience
PR
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100165
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т., Прибилєв З. Методи залучення ЦА в контексті PR // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 161-166.
Abstract У роботі розглядаються методи залучення цільової аудиторії та вплив реклами на мотиви цільової аудиторії. У роботі означено суть методів залучення аудиторії, виділено основні методи та проаналізовано їх у контексті їх ефективності.
The paper examines methods of attracting the target audience and the impact of advertising on the motives of the target audience. The paper defines the essence of methods of attracting the audience, identifies the main methods and analyzes them in the context of their effectiveness.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalova_influence.pdf 43.76 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.