Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100165
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методи залучення ЦА в контексті PR |
Other Titles |
Methods of engaging TA in the context of PR |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Прибилєв, З. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
вплив контекст методи залучення мотиви цільова аудиторія PR influence context engagemen methodst motives target audience PR |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100165 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Прибилєв З. Методи залучення ЦА в контексті PR // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 161-166. |
Abstract |
У роботі розглядаються методи залучення цільової аудиторії та вплив реклами
на мотиви цільової аудиторії. У роботі означено суть методів залучення аудиторії, виділено
основні методи та проаналізовано їх у контексті їх ефективності. The paper examines methods of attracting the target audience and the impact of advertising on the motives of the target audience. The paper defines the essence of methods of attracting the audience, identifies the main methods and analyzes them in the context of their effectiveness. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_influence.pdf | 43.76 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.