Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100167
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств |
Other Titles |
Features of pricing during wartime for small and medium-sized businesses |
Authors |
Makerska, Viktoriia Olehivna
![]() Khomenko, Liliia Mykolaivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-6628-8623 http://orcid.org/0000-0001-5690-1105 |
Keywords |
ціноутворення малі та середні підприємства МСП транспорт цінова політика воєнний стан |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100167 |
Publisher | Український державний університет залізничного транспорту |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Хоменко Л. М., Макерська В. О. Особливості ціноутворення під час війни малих та середніх транспортних підприємств // Міжнародна транспортна інфраструктура, індустріальні центри та корпоративна логістика : матеріали двадцять першої науково-практичної міжнародної конференції, м. Харків, 5-6 червня 2025 р. Харків : Український державний університет залізничного транспорту, 2025. С. 297-298. |
Abstract |
Транспортна галузь є критично важливою для функціонування економіки країни, особливо в умовах війни, забезпечуючи логістику та постачання. Малі та середні транспортні підприємства (МСТП) стикаються з унікальними викликами, що суттєво впливають на їхню цінову політику. Правильне ціноутворення є критично важливим для виживання та адаптації МСПТ. Визначено ключові виклики та особливості формування цінової політики для малого та середнього бізнесу в умовах воєнного стану та ефективні стратегії адаптації. Розглянуто стратегії ціноутворення, які можуть застосовувати МСТП. Ціноутворення для МСТП під час війни є надзвичайно складним процесом, що вимагає постійного моніторингу, гнучкості та врахування високих та мінливих ризиків. Зростання цін на пальне, логістичні труднощі та підвищені ризики є основними факторами, що тиснуть на маржинальність МСТП. Успішні стратегії ціноутворення вимагають не лише калькуляції витрат, а й оцінки ризиків, гнучкості у формуванні ціни та постійної адаптації до мінливих умов ринку. Держава намагається стримувати зростання цін на соціально значущі послуги, але загальний тренд – зростання. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Khomenko_Makerska_Osoblyvosti_tsinoutvorennia_pid_chas_viyny.pdf | 583.57 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.