Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100177
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху |
Other Titles |
Innovative approaches to creating advertising campaigns in the digital age |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Іллін, Є. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
цифровий маркетинг рекламна кампанія Big Data персоналізація штучний інтелект інтерактивні технології digital-інструменти digital marketing advertising campaign Big Data personalization artificial intelligence interactive technologies digital tools |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100177 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Іллін Є. Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 196-200. |
Abstract |
Розглядається розвиток цифрового маркетингу, окреслено еволюцію рекламної
комунікації від традиційного до цифрового формату, визначено ключові терміни та підходи до
класифікації digital-інструментів. Аналіз сучасних наукових досліджень і публікацій щодо
використання технологій Big Data, персоналізації, програматик реклами, AR/VR, а також
практики впровадження інноваційних стратегій у провідних міжнародних і вітчизняних
кампаніях. This paper examines the development of digital marketing, outlines the evolution of advertising communication from traditional to digital formats, and defines key terms and approaches to the classification of digital tools. It analyzes current scientific research and publications on the use of Big Data technologies, personalization, programmatic advertising, AR/VR, as well as the practices of implementing innovative strategies in leading international and domestic campaigns. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_digital_marketing.pdf | 43.75 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.