Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100179
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інструменти реклами та pr для просування мобільної гри «Shadows of Arcana»: створення концепції
Other Titles Advertising and pr tools for promoting the mobile game “Shadows of Arcana”: creating a concept
Authors Ishchenko, Olena Anatoliivna  
Сіренко, Д.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9274-8566
Keywords реклама
інструменти реклами та PR
рекламна кампанія
мобільна гра
прямі й непрямі конкуренти
advertising
advertising and PR tools
advertising campaign
mobile game
direct and indirect competitors.
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100179
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Іщенко О., Сіренко Д. Інструменти реклами та pr для просування мобільної гри «Shadows of Arcana»: створення концепції // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 205-208.
Abstract У роботі здійснена спроба розробки стратегії рекламної кампанії для мобільної гри «Shadows of Arcana», яка охоплює всі ключові етапи: від аналізу ринку й конкурентів до формування креативного рішення, вибору каналів комунікації та оцінки ефективності кампанії. Визначено, що для ефективного просування необхідно здійснити аналіз прямих і непрямих конкурентів, якіми є мобільні ігри, що належать до жанру RPG із фентезійною тематикою, складною сюжетною лінією та розвиненою системою персонажів RAID: Shadow Legends (Plarium Games), AFK Arena (Lilith Games), Hero Wars (Nexters), Genshin Impact (HoYoverse) та Clash of Clans / Clash Royale (Supercell). Запропонована концепція рекламної кампанії охоплюєь: запуск і реліз гри на платформах iOS та Android, інфлюенсер-маркетинг і співпраця зі стрімерами, участь у галузевих ігрових виставках і конкурсах, соціальні мережі та спільноти гравців.
The paper attempts to develop an advertising campaign strategy for the mobile game "Shadows of Arcana", which covers all key stages: from market and competitor analysis to the formation of a creative solution, selection of communication channels and assessment of campaign effectiveness. It was determined that for effective promotion it is necessary to analyze direct and indirect competitors, which are mobile games belonging to the RPG genre with a fantasy theme, a complex storyline and a developed “RAID character system: Shadow Legends (Plarium Games)”, “AFK Arena (Lilith Games)”, “Hero Wars (Nexters)”, “Genshin Impact (HoYoverse)” and “Clash of Clans / Clash Royale (Supercell)”. The proposed concept of the advertising campaign covers: launch and release of the game on iOS and Android platforms, influencer marketing and cooperation with streamers, participation in industry gaming exhibitions and competitions, social networks and player communities.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Ishchenko_advertising_campaign.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.