Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10871
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вплив митного і податкового регулювання в Україні на маркетингову політику підприємства |
Authors |
Зозульов, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
маркетингова політика маркетинговая политика marketing policy |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10871 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Зозульов, О.В. Вплив митного і податкового регулювання в Україні на маркетингову політику підприємства [Текст] / О.В. Зозульов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2004. - №5(64). - С. 30-36. |
Abstract |
In this article the influence of tariff and not tariff barriers, taxes to marketing aspects of activity Ukrainian enterprises is considered. The most essential features of the Ukrainian economy are resulted which require the appropriate tax and customs support.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/10871 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

1

25682

1

284

51363

102728

1

11

42824319

3

1181340

597091

78967681

124931844
Downloads

2

2

205453

205453

1

1

102725

3541114

1

124931844

124931845
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
610.doc | 82 kB | Microsoft Word | 253918441 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.