Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11039
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Гідропневматичний амортизатор підвіски транспортного засобу |
Authors |
Pchelintsev, Viktor Oleksandrovych
Пчелінцев, Олександр Вікторович |
ORCID | |
Keywords |
транспортний засіб гідропневматичний амортизатор підвіска |
Type | Patent |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11039 |
Publisher | Державне підприємство "Український інститут промислової власності" (УКРПАТЕНТ) |
License | |
Citation | Пат. 77501 C2 Україна, МПК6 B 60 G 17/06. Гідропневматичний амортизатор підвіски транспортного засобу / В.О. Пчелінцев, О.В. Пчелінцев (Україна); заявник та патентовласник Сумський держ. ун-т. - № 20040907594; заявл. 17.09.2004; опубл. 15.12.2006, бюл. № 12. |
Abstract |
Гідропневматичний амортизатор містить робочий гідроциліндр. В порожнині робочого гідроциліндра встановлено робочий поршень, з'єднаний зі штоком. Робочий поршень містить в собі пружний елемент. На днищі безштокової порожнини робочого гідроциліндра розташований додатковий пружний елемент. Гідрогазовий акумулятор з'єднаний з безштоковою порожниною робочого гідроциліндра через щонайменше два крізні отвори. Із зовнішньої сторони робочого гідроциліндра, в зоні розташування крізних отворів, встановлений клапан стиску з впускним клапаном. Крім того, із зовнішньої сторони робочого гідроциліндра штокова порожнина з'єднана з безштоковою порожниною за допомогою щонайменше двох трубопроводів, один з яких містить перепускний клапан, а другий - клапан віддачі. Кришка гідропневматичного амортизатора виконана з порожниною, яка заповнена мастилом. Таке виконання забезпечує експлуатаційну надійність гідропневматичного амортизатора та плавність і стійкість руху транспортного засобу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11039 Hydropneumatic shock absorber contains working hydraulic cylinder. In the cavity of working hydraulic cylinder working piston is installed, it is connected with the stock. Working piston includes elastic element. Additional elastic element is located on the bottom of the rod-free cavity of working hydraulic cylinder. Hydropneumatic storage battery is connected with the rod-free cavity of the working hydraulic cylinder through at least two open-end holes. From the outer side of working hydraulic cylinder, in the area of location of open-end holes, the valve of compression with admission valve is installed. Furthermore, from the outer side of working hydraulic cylinder the rod cavity is connected with rod-free cavity with the help of at least two conduits, one of which contains bypass valve, and the second - valve of return. This embodiment ensures the operational reliability of hydropneumatic shock absorber and smoothness and durability of the motion of vehicle. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/11039 |
Appears in Collections: |
Патенти |
Views
China
59865
EU
1
Germany
446
Greece
119729
Iran
1
Ireland
2192459
Italy
1
Lithuania
1
Norway
2
Poland
1
Russia
29
Singapore
-871129111
Sweden
1
Turkey
14
Ukraine
180538379
United Kingdom
68069412
United States
1250260233
Unknown Country
1922597609
Downloads
China
23205916
France
4
Germany
-923317719
India
1
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Russia
3
Singapore
1
Ukraine
473545640
United Kingdom
1
United States
-871129111
Unknown Country
178
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
getdocument.pdf | 195 kB | Adobe PDF | -1297695083 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.