Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1128
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Можливості маркетингу у ресурсозбереженні |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
маркетинг ресурсозбереження ресурсосбережения |
Type | Article |
Date of Issue | 2004 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1128 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Тєлєтов, О.С. Можливості маркетингу в ресурсозбереженні [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. - 2004. - №9(68). - С. 230-236. |
Abstract |
In article the resource saving problem is considered. The condition analysis of some branches of a manufacturing Ukraine’s industry is carried out. Shown, that the power saving question is sharpest stands in electric power industry and one of its decisions is the application of the marketing approach. Clause is intended for the experts in area resource saving, marketing specialists, scientists - researchers.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1128 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

2

1

3652

446

32792

2

568319

1

1

5

19

23262402

1

2

2754150

1388005

77288753

2754148
Downloads

1

2

447

1

127509

8259304

1

15760853

2754149
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
16.doc | 174 kB | Microsoft Word | 26902267 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.