Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 74
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 126453570 299676490
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 151 367
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 4641769 1345173
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 36740231 31371091
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1478944900 -1516105526
2022 Особливості реалізації маніпуляції в англомовному рекламному дискурсі Brovkina, Oksana Volodymyrivna; Данильченко, С. Article 18626523 37358690
2012 Реклама з точки зору сучасної перекладацької діяльності Литюга, Ю.В. Conference Papers 12403739 18172608
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 385238168 237739894
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 314098312 244691307
2012 Ценностные приоритеты современной рекламы Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 424508388 320699218