Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства |
Other Titles |
Theoretical and methodical foundations of commodity innovation policy of the enterprise Теоретико-методические основы товарной инновационной политики предприятия |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
товарна інноваційна політика підприємство-інноватор управління товарна номенклатура товарні лінії товарні одиниці товарная инновационная политика предприятие-инноватор управление товарная номенклатура товарные линии товарные единицы commodity innovation policy company-innovator management commodity nomenclature product lines product unit |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Ілляшенко С.М. Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства / С.М. Ілляшенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 13-26 |
Abstract |
У статті розкрито сутність і зміст товарної інноваційної політики сучасного підприємства та визначено особливості її основних заходів. Розроблено методичні засади вибору пріоритетних напрямів її реалізації з урахуванням зовнішніх і внутрішніх умов інноваційної діяльності. Запропоновано підходи до управління за формалізованими процедурами інноваційними товарами на етапах їх життєвого циклу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159 В статье раскрыты сущность и содержание товарной инновационной политики современного предприятия и определены особенности ее основных мероприятий. Разработаны методические основы выбора приоритетных направлений ее реализации с учетом внешних и внутренних условий инновационной деятельности. Предложены подходы к управлению по формализованным процедурам инновационными товарами на этапах их жизненного цикла. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159 The article reveals the essence and content of the commodity innovation policy of a modern enterprise and identifies features of its major activities. The methodical bases for selecting priority areas of its implementation with taking into account external and internal environment of innovation are developed. The approaches to the management of formalized procedures for innovative products throughout their life cycle are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12159 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belgium
563343622
China
6
EU
1
France
757582
Germany
590
Greece
83038
Iran
1
Ireland
1663039
Lithuania
1
Netherlands
1
Russia
35
Sweden
1
Turkey
10
Ukraine
42555731
United Kingdom
21305546
United States
563343624
Unknown Country
1235608560
Vietnam
1
Downloads
China
13600057
Czechia
2
EU
1
France
8
Germany
591
India
1
Italy
1
Lithuania
1
Poland
1
Russia
11
Ukraine
345500988
United Kingdom
55358
United States
345500989
Unknown Country
1235608561
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1_1.pdf | 391.58 kB | Adobe PDF | 1940266570 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.