Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Рекламна діяльність вищого навчального закладу |
Other Titles |
Рекламная деятельность высшего учебного заведения Advert for higher education |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Provozin, Mykola Vasylovych Provozin, Mykola Vasyliovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
маркетинг образования маркетинг образовательных услуг коммуникации в системе образования маркетинговые исследования вузов маркетинговая деятельность вузов рекламная кампания вуза marketing education marketing of educational services communication in the education system marketing research universities marketing activities of universities advertising campaign of university маркетинг освіти маркетинг освітніх послуг комунікації в системі освіти маркетингові дослідження ВНЗ маркетингова діяльність ВНЗ рекламна кампанія ВНЗ |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Тєлєтов О.С., Провозін М.В. Рекламна діяльність вищого навчального закладу / О.С. Тєлєтов, М.В. Провозін // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 53-65. |
Abstract |
У статті розглянуто особливості рекламної діяльності вищого навчального закладу. Зроблено аналіз результатів маркетингових досліджень підходів абітурієнтів до вибору навчального закладу для подальшого навчання. Запропоновано принципи проведення рекламної кампанії на трьох рівнях: ВНЗ у цілому, факультеті, окремій кафедрі.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160 В статье рассмотрены особенности рекламной деятельности высшего учебного заведения. Сделан анализ результатов маркетинговых исследований подходов абитуриентов к выбору учебного заведения для последующей учебы. Предложены принципы проведения рекламной кампании на трех уровнях: вуза в целом, факультета, отдельной специальности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160 The article discusses the features advertising higher education institution. The analysis results of marketing research students for their choice of institutions and further study. Principles of the advertising campaign on three levels: the university, the faculty, the separate department. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12160 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
China
68987
Finland
1
France
206438567
Germany
206438566
Greece
137954
Hungary
1
Ireland
4769728
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
2
Russia
46
Turkey
22
Ukraine
230330526
United Kingdom
92681226
United States
206438568
Unknown Country
230330525
Downloads
China
47667158
France
7
Germany
15889351
India
1
Italy
1
Japan
1
Latvia
1
Lithuania
1
Poland
2
Russia
5
Ukraine
682778508
United Kingdom
92681227
United States
206438565
Unknown Country
243
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_2.pdf | 342.37 kB | Adobe PDF | 1045455071 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.