Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз ефективності промо-акцій |
Other Titles |
Анализ эффективности промо-акций Analysis of promotions |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
Олійник, Інна Володимирівна Олейник, Инна Владимировна Oliinyk, Inna Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
коммуникации стимулирование сбыта промо-акция модель эффективность ATL-мероприятия BTL-мероприятия communication sales promotion promotional campaign model efficiency ATL-actions BTL-actions комунікації стимулювання збуту промо-акція модель ефективність ATL-заходи BTL-заходи |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Божкова В.В., Олійник І.В. Аналіз ефективності промо-акцій / В.В. Божкова, І.В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 81-87 |
Abstract |
Стаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 Статья посвящена исследованию классификации промо-акций и определению эффективности отдельных мер стимулирования сбыта (что в подавляющем большинстве рекламных компаний сделать практически невозможно). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 Article describes the classification of promotions and determining the effectiveness of specific measures to stimulate sales (which isn’t possible practically in most advertising companies). When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
A1
1
Australia
1
Brazil
1
China
2
EU
1
France
1
Georgia
1
Germany
111763922
Greece
225521
Indonesia
1
Ireland
9774696
Lithuania
1
Netherlands
1
Pakistan
1
Poland
1
Russia
25989
Turkey
6
Ukraine
49865
United Kingdom
1747614238
United States
-1087752845
Unknown Country
-1949650775
Downloads
Bulgaria
1
China
4
Czechia
1
EU
2
France
4891445
Georgia
1
Germany
-532118656
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Norway
1
Poland
19549394
Romania
1
Russia
9
Singapore
1337547899
Ukraine
848799005
United Kingdom
50287567
United States
-1087752844
Unknown Country
781913709
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_5.pdf | 315.75 kB | Adobe PDF | 1423117542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.