Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз ефективності промо-акцій |
Other Titles |
Анализ эффективности промо-акций Analysis of promotions |
Authors |
Bozhkova, Viktoriia Viktorivna
![]() Олійник, Інна Володимирівна Олейник, Инна Владимировна Oliinyk, Inna Volodymyrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-1557-3819 |
Keywords |
коммуникации стимулирование сбыта промо-акция модель эффективность ATL-мероприятия BTL-мероприятия communication sales promotion promotional campaign model efficiency ATL-actions BTL-actions комунікації стимулювання збуту промо-акція модель ефективність ATL-заходи BTL-заходи |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Божкова В.В., Олійник І.В. Аналіз ефективності промо-акцій / В.В. Божкова, І.В. Олійник // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 81-87 |
Abstract |
Стаття присвячена дослідженню класифікації промо-акцій та визначенню ефективності окремих заходів стимулювання збуту (що в переважній більшості рекламних компаній зробити практично неможливо).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 Статья посвящена исследованию классификации промо-акций и определению эффективности отдельных мер стимулирования сбыта (что в подавляющем большинстве рекламных компаний сделать практически невозможно). При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 Article describes the classification of promotions and determining the effectiveness of specific measures to stimulate sales (which isn’t possible practically in most advertising companies). When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12163 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

1

1

2

1

1

1

111763922

225521

1

9774696

1

1

1

1

25989

6

49865

1747614238

-1087752845

-386247963
Downloads

1

4

1

2

4891445

1

-532118656

1

1

1

1

19549394

1

9

1337547899

848799005

50287567

-1087752844

781913709
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_5.pdf | 315.75 kB | Adobe PDF | 1423117542 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.