Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда |
Other Titles |
Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Evgeniivna |
ORCID | |
Keywords |
бренд-колористика фирменный стиль цветовосприятие брендинг маркетингове коммуникации возрастные группы потребителей эффективность brand-coloristics firm style color perception branding marketing communications age groups of consumers efficiency бренд-колористика фірмовий стиль кольоросприйняття брендинг маркетингові комунікації вікові групи споживачів ефективність |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104 |
Abstract |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

4

2

-281348235

1

2

-1681477381

3892470

932012535

3892463

1

1

1

1

1

42874361

1

1

1

1

2006809531

213106888

1

68

1

2018087945

1287315265

61

-542560890

1

1308864537

-542560893

1808271274
Downloads

1

1

1

1

1

1

4

-281348234

-1681477382

-1397272571

1

932012536

1

1

1

1

156009

1

319915250

2018087956

213106899

1287315270

128811

140076

1

213106887

1

1

1

1

1290080436

41482

-542560891

319915237
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_7.pdf | 378.3 kB | Adobe PDF | -1603619504 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.