Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда |
Other Titles |
Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience |
Authors |
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Evgeniivna |
ORCID | |
Keywords |
бренд-колористика фирменный стиль цветовосприятие брендинг маркетингове коммуникации возрастные группы потребителей эффективность brand-coloristics firm style color perception branding marketing communications age groups of consumers efficiency бренд-колористика фірмовий стиль кольоросприйняття брендинг маркетингові комунікації вікові групи споживачів ефективність |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104 |
Abstract |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
4
China
2
Czechia
-281348235
Côte d’Ivoire
1
EU
2
Finland
-1681477381
France
3892470
Germany
932012535
Greece
3892463
Hong Kong SAR China
1
Hungary
1
Indonesia
1
Iran
1
Iraq
1
Ireland
42874361
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Moldova
1
Norway
2006809531
Poland
213106888
Romania
1
Russia
68
Singapore
1
Slovakia
2018087945
Sweden
1287315265
Turkey
61
Ukraine
-542560890
United Arab Emirates
1
United Kingdom
1308864537
United States
-542560893
Unknown Country
860388372
Downloads
Albania
1
Austria
1
Azerbaijan
1
Belarus
1
Bulgaria
1
Canada
1
China
4
Czechia
-281348234
Finland
-1681477382
France
-1397272571
Georgia
1
Germany
932012536
Iraq
1
Ireland
1
Italy
1
Jordan
1
Lithuania
156009
Moldova
1
Netherlands
319915250
Norway
2018087956
Poland
213106899
Portugal
1287315270
Romania
128811
Russia
140076
Singapore
1
Slovakia
213106887
South Africa
1
Sweden
1
Thailand
1
Turkey
1
Ukraine
1290080436
United Kingdom
41482
United States
-542560891
Unknown Country
319915237
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_7.pdf | 378.3 kB | Adobe PDF | -1603619504 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.