Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві |
Other Titles |
Appropriateness of creation of corporate culture in the company Целесообразность формирования корпоративной культуры на предприятии |
Authors |
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Жолудєва, Анастасія Миколаївна Жолудева, Анастасия Николаевна Zholudeva, Anastasiia Mykolaiivna |
ORCID | |
Keywords |
корпоративная культура мотивация элементы корпоративной культуры corporate culture motivation elements of corporate culture корпоративна культура мотивація елементи корпоративної культури |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Башук Т.О. Доцільність формування корпоративної культури на підприємстві [Текст]/ Т.О. Башук, А.М. Жолудєва // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 179-184. |
Abstract |
Стаття присвячена тлумаченню поняття корпоративної культури як ефективно діючого елементу системи мотивації на підприємстві. У даній роботі детально розглянуто підходи щодо визначення системи цінностей, на яких повинна ґрунтуватися корпоративна культура, а також наведено алгоритм її впровадження на підприємстві, починаючи від аналізу внутрішнього стану останнього та закінчуючи підтримкою високого рівня моделі корпоративної культури.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168 Статья посвящена толкованию понятия корпоративной культуры как эффективно действующего элемента системы мотивации на предприятии. В данной работе подробно рассмотрены подходы к определению системы ценностей, на которых должна основываться корпоративная культура, а также приведен алгоритм ее внедрения на предприятии, начиная от анализа внутреннего состояния последнего и заканчивая поддержкой высокого уровня модели корпоративной культуры. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168 The article is devoted to the interpretation of the corporate culture as an efficient element of motivation system in the company. This work examines thoroughly the approach determination of value paradigms, which should be the basis of corporate culture. We also study herein the algorithm of culture implementation in the company starting from the analysis of internal condition of the company up to the maintaining of high level of the corporate culture. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12168 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Armenia
1
Austria
3885709
China
10
Czechia
1392245140
EU
1
Estonia
1
France
148141
Germany
169884460
Greece
26132850
Hungary
1942851
Iran
1
Ireland
2134356016
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Mexico
1
Moldova
2
Netherlands
918572755
Pakistan
1
Poland
85029909
Russia
-2104872805
Singapore
1
Slovakia
182814
Spain
1
Sweden
214205
Turkey
30
Ukraine
1074681483
United Kingdom
918572741
United States
57886311
Unknown Country
918572747
Venezuela
1
Downloads
Austria
15009279
China
3
EU
2
France
580687448
Germany
918572757
India
1
Ireland
272816942
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Poland
157353
Russia
925193179
Ukraine
1074681484
United Kingdom
174287
United States
57886310
Unknown Country
918572748
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
4_3.pdf | 331.26 kB | Adobe PDF | 468784501 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.